Letošnje leto se je komaj pričelo, a že smo priča številnim novostim z Renaultovo značko. Zanimivo, vsaj do sedaj je bila večini njih skupna ena lastnost in tako velja tudi za danes predstavljeno – elektrifikacija. Renault je namreč, kot smo omenili v naslovu, predstavil še električno različico svojega mestnega malčka Twinga. Tudi Twingo Z. E. bo, tako kot klasična Twingo in Clio, nastajal v Revozu.
Renault Twingo tako poleg modelov Twizy, ZOE, Kangoo in Master postaja že peti model francoske znamke v Evropi, ki ga je doletela elektrifikacija. Do sedaj zbrano znanje je seveda tudi pripomoglo k njegovemu nastanku, saj si velik del pogonskega sklopa deli s preostalimi modeli znamke, hkrati pa so nekateri izmed njih rezervirani povsem zanj.
Eden izmed takšnih je brez dvoma baterijski sklop. Ta resda ponujal le 22 kilovatnih ur električne energije, a bo sama velikost avtomobila opravila svoje. 250 kilometrov naj bi bila zgornja meja dosega pri mestni vožnji po standardu WLTP, medtem, ko bo ob mešanem ciklu doseg vseeno nekoliko manjši in bo znašal 180 kilometrov. Sklop bo sicer napajal 60 kilovatov močan elektromotor, bo pa nekoliko prikrajšan pri samem polnjenju, saj bo Twinga Z.E. Moč polniti le na klasični, 22-kilovatni polnilnici.
Ob bok Cliu
Če bomo novega Twinga Z.E. Postavili ob boku klasični, lani posodobljeni različici, bo karoserijske spremembe le stežka moč opaziti. Pri Renaultu so se namreč v nasprotju s trendi pri tovrstnih avtomobilih odločili obdržati klasično sprednjo masko in jo ne recimo nadomestiti z belo ploščo, še vedno pa tu ostaja tudi reža za zajem zraka v motornem prostoru. Tako bo njegovo poreklo zares razkrivala le značka Z.E. na prtljažnih vratih in pa nekaj napisov Z.E. drugod po kabini.
Novega Twinga lahko na cestah pričakujemo še pred poletjem, a to zaenkrat še ni potrjeno. Precej bolj dokončna je cena, ki bo v Franciji ob upoštevani subvenciji znašala okrog 22.000 evrov, kar pa je še vedno precej več kot recimo stane klasičen Twingo. Kako ga bodo spejeli kupci pa še ni znano.