Tudi Aston Martin očitno počasi popušča trendom v avtomobilski industriji, ki narekujejo vsaj en električni avtomobil v ponudbi in proizvodnjo športnih terencev. Glavni krivec predvsem za razvoj električnih vozil pa je aktualni prvi mož znamke Andy Palmer, sicer velik zagovornik električnih avtomobilov, ki je ne nazadnje sodeloval tudi pri razvoju Nissanovega Leafa. In kot smo že poročali, bo Aston Martin za potrebe izdelave in prodaje električnih avtomobilov obudil legendarno ime Lagonda.
A če smo še pred kratkim (med ženevskim avtomobilskim salonom) trdili, da bo prvi električni avtomobil znamke Lagonda limuzina, smo se očitno ušteli. Po poročanju portala Autoexpress naj bi namreč Lagonda še pred prihodom avtomobila, prikazanega v Švici, na trg poslala športni terenec z imenom Varekai, ki bo zasnovan na enaki platformi kot prihajajoči Aston Martinov SUV DBX. Medtem ko bo limuzina, znana pod imenom Vision Concept za na cesto pripravljena šele leta 2023, bo (domnevno) Varekai svoj debi doživel že leta 2021.
Vision Concept 'na čakanju' zaradi razvoja tehnologije avtonomne vožnje
Ob napovedanih električnih novostih pa Palmer miri lastnike klasičnih Aston Martinov, ki so morda pomislili, da se bo znamka v celoti usmerila v izdelavo električnih avtomobilov: »Veliko je nejasnosti o tem, kaj je hibridni električni avtomobil, še (britanska) vlada ne ve. Sami bomo zato razjasnili. Aston Martini bodo še naprej najverjetneje bencinsko gnani, motorji bodo najverjetneje zasnovani v obliki črke V. Morda bo nanj – ali pa tudi ne – priključen hibrid. Zagotovo pa je nekaj: vse Lagonde bo v celoti poganjala električna energija.«
Palmer je poleg tega spregovoril o avtonomni vožnji četrte generacije, ki naj bi jo Vision Concept ponujal. Ta naj bi bila namreč po njegovem mnenju na svetovni ravni dosegljiva šele sredi prihodnjega desetletja, kar je le še dokaz več, da Vision Concepta še ne bomo tako kmalu videli na cestah.