Na začetku tega tedna je britanski proizvajalec prestižnih športnih avtomobilov Aston Martin naznanil, da bo v valižanskem St. Athanu, na območju nekdanjih vojaških skladišč vzpostavil novo domovanje in hkrati razvojni center vseh prihodnjih električnih avtomobilov znamk Aston Martin in Lagonda. Ob tem so pri Aston Martinu tudi najavili, da bo prvi med njimi električna različica limuzine Rapid, Rapid-E.
Le kmalu za najavo nove električne športne limuzine pa so pri Aston Martinu predstavili prve tehnične podrobnosti novinca. Ta bo po pričakovanjih temeljil na že znani različici modela, pri kateri za pogon skrbi šestlitrski agregat V12, a se bo od nje že navzven nekoliko razlikoval. Avtomobil bo namreč imel nova platišča, na katerih bodo gume Pirelli P-Zero, nekaterih sprememb pa bosta deležna tudi karoserija in podvozje vozila – vse z namenom optimizacije aerodinamike.
Več kot 300 kilometrov dosega po standardu WLTP
Bistvo novega avtomobila pa se seveda skriva pod motornim pokrovom. No, niti ne (le) pod njim, ampak tudi pod zadnjim delom avtomobila in v njem. Pogonski sklop, sestavljen iz dveh elektromotorjev z močjo 449 kilovatov, baterijskim sklopom s kapaciteto 65 kilovatnih ur in hladilnim sistemom bo namreč tako v sprednjem kot zadnjem delu vozila, vozniku pa bo omogočal do 320 kilometrov avtonomije ter najvišjo hitrost 250 kilometrov na uro. S klasičnimi 400-voltnimi polnilnicami z močjo 50 kilovatov bo baterijski sklop mogoče napolniti v dobri uri, avtomobil pa bo omogočal tudi uporabo 800-voltnih polnilnic z močjo 100 kilovatov.
Nova električna športna limuzina bo po napovedih Aston Martina prvim kupcem na voljo (šele) ob koncu prihodnjega leta, koliko bodo zanjo zahtevali, pa v podjetju ne razkrivajo. A glede na to, da bo proizvodnja omejena na samo 155 primerkov, bodo vsi avtomobili, ne glede na ceno, svoje kupce našli zelo hitro.