Z Renaultove strani smo električnih avtomobilov počasi že vajeni. Ne nazadnje so Francozi včeraj v Šanghaju predstavili že svoj šesti električni avtomobil, City K-ZE, narejen na osnovi v Aziji že uveljavljenega modela Kwid. No, novost, ki so jo predstavili danes, je po namembnosti nekoliko bližje Kangooju, kar pomeni, da gre za lahkega dostavnika, ki pa je v nasprotju s 'predhodnikom' izdelan na popolnoma novi platformi.
EZ-Flex je ime eksperimentalnega novinca, namenjenega dostavi po mestnih središčih. Renault z njim pripravlja odgovor na vprašanje čedalje večjih potreb po prevozu različnih dobrin. Količina teh naj bi se namreč v prihodnjih treh desetletjih v primerjavi s trenutnim stanjem početverila, spreminjale pa se bodo tudi zahteve in potrebe dostavljavcev, saj bo dostave po natrpanih ozkih mestnih središčih mogoče opravljati v kar najkrajšem možnem času.
Premišljen vsak korak
Renault je v koncept zato vključil več uporabnih rešitev. Prva so že njegove dimenzije. Ob 3,86 metra dolžine in 1,65 metra širine namreč ponuja kar tri kubične metre prostora v tovornem delu, ob tem pa njegov obračalni krog znaša 4,5 metra. Renault poleg tega obljublja dobro preglednost okrog vozila, posebno pozornost pa naj bi namenili še interaktivnemu infozabavnemu sistemu. Vozilo bo namreč zbiralo različne podatke, kot so premiki vozila, poraba energije, hitrost, pa tudi uporaba posameznih vrat za nalaganje tovora.
EZ-Flex sicer za zdaj še ne bo uzrl serijske proizvodnje, vseeno pa ne gre zgolj za razstavni prototip, temveč za popolnoma delujoč dostavnik z dometom 150 kilometrov, kar je po mnenju znamke dovolj za dnevne potrebe. Renault bo namreč ducat vozil namenil različnim obrtnikom po Evropi in nato dve leti nadzoroval njihovo uporabo, na podlagi zbranih povratnih informacij pa bodo nato razvili novo generacijo dostavnih vozil za uporabo v mestnih središčih.