Hyundai Ioniq je eden izmed tistih avtomobilov, za katerega lahko trdimo, da je prvi ali pa vsaj eden izmed prvih elektrificiranih avtomobilov, namenjenih širšemu krogu kupcev. Ne nazadnje se cena klasičnega hibrida (v Sloveniji in brez subvencije) začne že pri 23 evrskih tisočakih, električna izvedba pa stane vsaj 35.000 evrov. A čeprav gre za cenovno relativno dostopen avtomobil, pa je njegova uporabnost vseeno nekoliko omejena.
Glavna težava Ioniqa je namreč ta, da njegov realni domet znaša le okoli 200 kilometrov, kar je sicer načeloma dovolj za vsakdanjo rabo, nikakor pa ne za daljše poti, kjer se kot omejitev pojavlja dolgotrajno polnjenje baterije. Se pa tega zavedajo pri proizvajalcu iz Južne Koreje, kjer so že napovedali, da bo popolnoma električna različica v prihodnje dobila nov in občutno bolj zmogljiv pogonski sklop.
Do 50 odstotkov več avtonomije
A na spremembe bo vseeno treba nekoliko počakati. Novinec naj bi bil namreč novosti deležen šele čez dobro leto dni, saj bo nov baterijski sklop uporabljen šele v izvedbi za modelno leto 2020. Ob tem pa pri Hyundaiju opozarjajo, da baterijski sklop ne bo tako zmogljiv kot na primer pri modelu Kona EV, ki lahko v različici z močnejšo baterijo s kapaciteto 64 kilovatnih ur z enim polnjenjem prevozi do 500 kilometrov.
Kako močan bo torej nov pogonski sklop, bo tako najverjetneje jasno šele ob njegovi predstavitvi. A če bi se vsaj približno uresničile nekatere neuradne napovedi, lahko pričakujemo, da bo električni Ioniq v prihodnje omogočal do 300 kilometrov avtonomije. To pa je že precejšen napredek, ki bo še nekoliko povečal uporabnost vozila.
Preberite še: