Težko pričakovani električni avtomobil hrvaškega porekla, Rimac z imenom Concept Two predstavlja nov velik korak v razvoju podjetja in v primerjavi s predhodnikom. Od tega bo namreč precej bolj zmogljiv, dražji – stal bo namreč okrog dva milijona evrov – pa tudi izdelan bo v nekoliko več primerkih. Narejenih bo namreč 150 vozil, pri čemer pa so prav vsi primerki slabega pol leta pred začetkom prodaje že našli svoje kupce. A pred samim začetkom proizvodnje je potrebno postoriti še marsikaj, med drugim tudi pridobiti homologacijsko dovoljenje za avtomobil.
Pridobivanje homologacije je postopek, skozi katerega mora iti vsak nov avtomobil, zajema pa kup različnih preizkusov, med njimi tudi preizkusne trke vozil. In čeprav je moč dandanes tovrstne preizkusne trke že zelo dobro poustvariti tudi s pomočjo računalniške grafike, so pravi preizkusni trki še vedno nujni, s tem pa so nujni tudi stroški, ki jih za seboj prinesejo tovrstna trčenja. Ti pa seveda nikakor niso majhni, še posebno, ko je govora o tako dragocenih in redkih avtomobilih, kot je Concept Two ter podjetju Rimac, kjer zaradi svoje majhnosti takšne stroške še toliko bolj občutijo.
Prav v teh dneh so zato na hrvaškem pod velikim stresom, saj preizkušajo testne prototipe tega vozila. A če primerljivi avtomobilski proizvajalci v ta namen po navadi izdelajo po en ali dva prototipa, so jih zgolj za potrebe preizkusnih trkov po besedah lastnika in ustanovitelja podjetja, Mateja Rimca, izdelali kar 30, večina pa jih bo nato tudi večkrat udeleženih v trkih! Ob tem je seveda potrebno poudariti, da najverjetneje ni šlo za 30 100-odstotno izdelanih primerkov, saj je bil vsak izmed njih namenjen posameznemu sklopu testiranj, kar dokazuje tudi kratek video, ki so ga v podjetju pripravili včeraj. Tega si lahko ogledate v spodnjem predvajalniku, celoten video testiranj pa naj bi bil razkrit že kmalu.
Zanimanje za podjetje raste
No, denar pa bo v Zagrebškem podjetju v prihodnje vse manjši problem. Ob vse večjih sredstvih, ki jih v razvoj električnih avtomobilov namenjajo pri Porscheju so se namreč v nemškem podjetju odločili za nakup 15,5-odstotnega deleža v hrvaškem podjetju. Skupno je tako njihov delež narastel že na 25,5 odstotka, pri čemer pa si od tega velike koristi obetajo tako na eni, kakor na drugi strani. Rimac naj bi namreč postal eden izmed glavnih dobaviteljev sestavnih delov za nemška vozila, hkrati pa naj bi prišlo do izmenjave znanj in izkušenj na področju baterijskih sklopov, elektromotorjev in ostalih komponent.
Porsche pa ni edini, ki v podjetju Rimac vidi potencial. V mesecu maju je tako 90 milijonov dolarjev ali okrog 80 milijonov evrov vanj vložila tudi naveza Hyundai-Kia, še nekoliko dlje pa podjetje sodeluje z Aston Martinom in nekaterimi drugimi avtomobilskimi znamkami. Takšno sodelovanje in finančni vložki pa bodo seveda v prihodnje na eni strani povečevali ugled podjetjem, na drugi pa tudi velikost proizvodnje, tako komponent, kakor tudi lastnih vozil.