Hrvaški proizvajalec električnih avtomobilov Rimac je s svojima prvima avtomobiloma (Concept One in pa njegovim prihajajočim naslednikom) dodobra razburkal avtomobilsko javnost. Prvi izmed njiju se je uspešno zoperstavil skorajda kultnemu Bugati Veyronu, kar še dodatno veča pričakovanja pred prihodom naslednika. A čeprav hrvaškega podjetnika marsikdo že primerja z Elonom Muskom in znamko Tesla, pa Mate Rimac zatrjuje, da svoje znamke ne bo usmeril na enako pot.
Kot je v nedavnem intervjuju za Automotive News razkril Zagrebčan, namen njegovega podjetja ni in vsaj v bližnji prihodnosti tudi ne bo povečanje proizvodnih kapacitet, ki bodo tako zagotovo znašale manj kot 100 vozil na leto. Tega naj si bojda ne bi želeli niti kupci, ki na ta način za več milijonov evrov maloprodajne cene dobijo tudi določeno mero ekskluzivnosti. Ta bi se namreč s povečevanjem proizvodnje zagotovo zmanjšala.
Računa na Hyundai
Namesto proizvodnje avtomobilov je tako glavni cilj podjetja postati prvo ime na področju izdelave komponent za električne avtomobile uveljavljenih proizvajalcev, za kar naj bi kmalu izdelali tovarno, v kateri bo to tudi mogoče. Pri tem močno računa na pomoč s strani Porscheja ter Hyundaija, saj je nemški avtomobilski proizvajalec pred časom že postal 15,5-odstotni lastnik hrvaškega podjetja, korejski pa 1,5-odstotka manj.
Prav s Hyundaijem pa naj bi Rimac še letos dokončal in predstavil prvi par avtomobilov. Avtomobila naj bi namreč debi doživela še letos, pri čemer bodo prvega poganjale gorivne celice, drugega pa elektrika. Rimac bo pri tem projektu poskrbel za izdelavo pogonskega sklopa obeh vozil, baterijskega sklopa in pa gorivnih celic. Ob tem razkriva, da bo avtomobil s pogonom na gorivne celice športno zasnovan, ne za enega ne za drugega pa zaenkrat še ne more izdati cene.