Avtomobilski proizvajalci vseskozi iščejo rešitve, kako še povećati domet električnih avtomobilov, ki sedaj pri večini njih že dosega številke, ki zagotavljajo dnevno uporabnost. Ena izmed boljših rešitev je namestitev solarnih panelov v streho avtomobilov, ki pa zaenkrat še ni prav razširjena. Med prvimi so jo tako uporabili sicer že pri ameriškem butičnem proizvajalcu električnih avtomobilov Karma, danes pa ta sistem še najlažje lahko vidimo v Toyoti Prius. A japonski avtomobilski proizvajalec bo že kmalu dobil konkurenco iz Južne Koreje.
Tudi pri Hyundaiju namreč sporočajo, da bodo pričeli z vgrajevanjem tovrstnih sistemov v svoje električne oziroma hibridne avtomobile, pri čemer pa bo prvi med njimi hibridna različica nove generacije Sonate. Hyundai jo bo na trg splavil prav v teh dneh, ob tem pa poudarjajo, da bodo z uporabo sončnih celic na strehi izboljšali električno avtonomijo vozila med 30 in kar 60 odstotki, hkrati pa seveda zmanjšali izpuste CO2 in porabo goriva.
Evrope ni na zemljevidu
»Solarna streha je dober dokaze tega, kako se pri Hyundaiju usmerjamo k temu, da bomo postali ponudniki čiste mobilnosti. Tovrstna tehnologija namreč omogoča našim strankam, da se aktivno 'spopadejo' z vprašanjem škodljivih emisij. Ob tem stremimo k temu, da tovrstno tehnologijo umeščamo in združujemo tudi s klasičnimi motorji,« je dejal Heui Won Yang, podpredsednik Hyundaija in vodja oddelka za nove tehnologije.
Pri Hyundaiju ob tem dodajajo, da bodo paneli baterijski sklop lahko polnili tudi med vožnjo, v kolikor pa bo vozilo soncu vzpostavljeno v povprečju šest ur dnevno, pa bo zgolj s pomočjo sonca na leto lahko zagotovilo dodatnih 1.300 kilometrov vožnje na elektriko. Sicer pa bo nova Sonata opremljena s pametno aplikacijo za mobilne telefone, s katero bodo nadomestili pametne ključe. Edina slaba stran je tako le ta, da Hyundai novinca vsaj zaenkrat še ne namerava ponuditi v Evropi.