Ko je Renault konec leta 2012 poslal na trg model ZOE, je bil ta eden prvih električnih avtomobilov v Evropi (pred njim sta na ceste zapeljala Citroën C-Zero in Peugeot Ion), sploh pa prvi vsakdanje uporaben električni avtomobil. Po dobrih petih letihje ZOE najbolje prodajan evropski električni avtomobil. In čeprav počasi že prihaja v leta, ko bo zrel za zamenjavo, pa se Renaultu z njo še ne mudi. A brez osvežitev ne gre in električni Francoz bo z letošnjo pomladjo dobil kar nekaj novosti.
Glavna med njimi je vsekakor nov elektromotor. Sedanjo različico z oznako R90 in močjo 91 'konjev' bo zamenjala nova izvedba R110 z močjo 107 'konjev'. Gre za nov motor, ki ga je Renault v celoti razvil sam v zadnjih dveh letih v tovarni Clëon v Normandiji, večjo moč pa zagotavlja ob enaki masi in velikosti kot predhodnik, zato niso bile potrebne dodatne prilagoditve v vozilu.
Nov R-Link Evolution povezljiv z Androidom
Prirastek moči se bo (ob nespremenjenem navoru, ki znaša 225 Nm) najbolj poznal pri boljših pospeških. Od 80 do 120 kilometrov na uro bo avtomobil tako po novem pospešil polni dve sekundi hitreje kot do sedaj. Elisabeth Delval, pomočnica vodje programa, je ob tem dodaja, da bo ZOE po prenovi ponujal tudi največji doseg med električnimi avtomobili za širši trg.
Osvežitev ZOE-ja pa ne bo obsegala le novega motorja. Avtomobil bo namreč dobil tudi izboljšan informacijsko-zabavni sistem R-Link Evolution, ki bo omogočal povezavo in upravljanje združljivih aplikacij pametnega telefona z operacijskim sistemom Android na zaslonu v kabini. Tudi kabino bodo malce osvežili, in sicer bodo obrobe menjalnika, zračnikov, zvočnikov in še nekaterih drugih elementov po novem lahko – tako kot zunanjost – obarvani v vijolično barvo.