Prva generacija električnega športnika Tesla Spyder je bil avto, ki je mlado ameriško podjetje postavil na zemljevid avtomobilskih proizvajalcev. Navzven je bil sicer videti kot močno modificiran Lotus Elise (na osnovi katerega je tudi temeljil), vendar ni imel veliko skupnega z izvirnikom. S prihodom na trg pa je brez dvoma pustil velik pečat, saj velja za prvi električni avtomobil, ki je lahko (vsaj v teoriji) prevozil več kot 300 kilometrov z enim polnjenjem – številka, ki je mnogo proizvajalcem ni uspelo doseči vse do nedavnega. Njegov naslednik se med tem pripravlja na podoben podvig.
Druga generacija Teslovega Roadsteja, ki naj bi na trg prišla nekje v sredini prihodnjega leta, bi lahko postala prvi serijski avtomobil, ki mu bo uspelo preseči magično mejo 1.000 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Medtem ko se takšne številke na prvi pogled zdijo nedosegljive, nas že omenjena prva generacija opominja, da bi morali verjeti Elonu Musku, ko obljublja takšne podatke. To je storil v svoji običajni maniri, prek družabnega omrežja Twitter, kjer je na vprašanje, ali bo Roadster omogočal 620 milj dosega, odgovoril, da bo ta še nekoliko večji. Vprašanje je sicer sledilo najavi ameriškega podjetja, da bo doseg njihovega Modela S po novem znašal kar 370 milj, merjeno po ciklu EPA, kar prevedeno v cikel WLTP znaša več kot 600 kilometrov.
Range will be above 1000km
— Elon Musk (@elonmusk) April 25, 2019
Kot je omenjeno, bi morala naslednja generacija Tesla Roadsterja na ulice enkrat naslednje leto, že zdaj pa dviguje kar nekaj prahu z obljubljenimi zmogljivostmi. Njen pospešek do 100 kilometrov na uro naj bi namreč znašal manj kot dve sekundi, kar pomeni, da bo postal eden izmed najhitrejših avtomobilov na svetu. Tesla že sprejema prva naročila za avto, ki bo v omejeni izdaji 'Founders edition' na voljo za četrt milijona dolarjev ali približno 230.000 evrov, za običajno izvedbo pa bo nato treba odšteti 50.000 dolarjev manj.