Virov alternativnih pogonskih sredstev je vse več. Ravno včeraj smo tako pisali o Beemvejevih načrtih za zagon proizvodnje avtomobilov s pogonom na vodik oziroma gorivne celice, kjer bo za njihovo delovanje skrbel vodik. Rešitev naj bi veljala kot alternativa elektriki v večjih vozilih oziroma vozilih, ki bodo premagovala večje razdalje. Podobne, a hkrati v ključnem elementu drugačne rešitve pa so se zdaj domislili pri nemškem proizvajalcu športnih avtomobilov Gumpert, kjer so vodik zamenjali z metanolom.
Gumpert je pravzaprav šele prvi avtomobilski proizvajalec na svetu, ki mu je takšno tehniko uspelo realizirati v serijskem avtomobilu, princip delovanja pa je pravzaprav zelo podoben kot pri avtomobilih s pogonom na vodik, le da se v gorivnih celicah mešata kisik in metanol, ob tem pa nastajata voda (oziroma vodni hlapi) in ogljikov dioksid, kar pomeni, da gre še vedno za zelo čisto obliko energije.
Do 1.000 kilometrov z enim polnjenjem
Čeprav ekološki, pa bo novinec tudi zelo zmogljiv. Štirje elektromotorji – po eden na vsakem kolesu – bodo zagotavljali 400 kilovatov moči in najvišjo hitrost dobrih 300 kilometrov na uro. Ni slabo za avtomobil, ki na prvi pogled spominja na povsem običajni kupe z obilico aerodinamičnih dodatkov (v tem primeru izdelanih iz ogljikovih vlaken). No, zanemarljiv pa ne bo niti doseg vozila. Gumpert Nathalie bo namreč z enim polnjenjem (ki bo trajalo tri minute) lahko pri hitrosti 120 kilometrov na uro prevozila kar 820 kilometrov – ob vklopljenem varčnem načinu pa kar več kot 1.000 kilometrov. Mimogrede, pospešek z mesta do 100 kilometrov na uro bo znašal le 2,5 sekunde.
In čeprav smo omenili, da je Nathalie serijski avtomobil, bo serija vseeno precej majhna. Podjetje iz Inglostadta bo namreč izdelalo le 500 vozil, za vsakega izmed njih pa bo treba odšteti 407.000 evrov. No, če imate denar in vam redna dobava metanola ne pomeni prevelikih težav (naftni trgovci ga pač še ne ponujajo), gre vsekakor za zelo zanimivo možnost, ki bi v primeru uspeha v prihodnosti zagotovo lahko dobila ponovitev.