Toyota beleži nov mejnik pri prodaji hibridov

Srečna lastnica je bila ob predaji vozila nagrajena tudi s kuponom za brezplačno gorivo za obdobje enega leta.

Toyota beleži nov mejnik pri prodaji hibridov (foto: Toyota) Toyota
19. 9. 2018

En milijon. Številka, ki predstavlja mejnik pri prodaji vsakega avtomobila, številka, ki brez dvoma pove, ali je avtomobil pri prodaji uspešen ali ne. Prav poseben milijon, pravzaprav že drugega, pa je v teh dneh dosegla Toyota. A tukaj ne govorimo o modelu znamke, ampak o pogonskem sklopu. Toyota je namreč v teh dneh zabeležila dvamilijonti prodani hibridni avtomobil v Evropi po letu 2000, ko je v Evropo zapeljal prvi Toyotin hibrid, model Prius.

Za Toyoto velja, da je bila ob prihodu na evropski trg leta 2000 največji, v bistvu edini ponudnik osebnih vozil z alternativnim pogonskim sklopom oziroma hibridom. Lahko bi rekli, da je bila še pred časom, saj je bila še leta 2011 v Evropi zgolj vsaka deseta prodana Toyota opremljena s hibridnim pogonskim sklopom. Danes ta delež znaša že 47 odstotkov, poleg Priusa pa so s hibridnimi pogonskimi sklopi opremljeni še številni drugi modeli, med njimi jubilejni črno-modri CH-R, ki ga je kupila Poljakinja Magdalena Sobolewska-Bereza.

Prihodnost brez emisij

»Pred tem sem vozila klasičen avtomobil konkurenčnega proizvajalca, a menim, da je hibrid prava izbira. Toyota CH-R me je pritegnila s svojo posebnostjo, nizkimi emisijami, modernim dizajnom, udobno vožnjo in prtljažnikom, ki je dovolj velik za moja dva psa. Podatek, da avtomobil izloča nizko količino škodljivih emisij, je bil zame še posebej pomemben, saj sem biologinja. Biotska raznovrstnost je moja strast – skrbim zanjo in jo želim ohraniti tudi za prihodnje rodove. Menim, da so hibridi del prihodnosti na področju mobilnosti, še posebno v mestih,« je dejala Sobolewska-Bereza.

Prodaja Toyotinih hibridov v Evropi pa predstavlja le majhen delež celotne prodaje hibridov japonske znamke v svetu. Od leta 1997, ko je na japonske ceste zapeljala prva generacija hibridnega Priusa, je Toyota namreč prodala že več kot 12 milijonov vozil s kombiniranim pogonskim sklopom, posledično pa so optimistični načrti za prihodnost. Znamka namreč želi do leta 2030 doseči, da bo na letni ravni prodan vsaj milijon vozil, ki ne bodo izločala škodljivih izpustov.