O združevanju dveh nekdanjih partnerskih podjetij v želji po skupnem razvoju električnih avtomobilov prihodnje generacije smo v teh dneh že brali. Skupno sodelovanje so namreč z BMW-jem napovedali pri Land Roverju oziroma Jaguarju, podobno potezo pa so napovedali še pri dveh podjetjih z Daljnega vzhoda, ki sicer aktivno pri nekaterih projektih že sodelujeta, to sta Subaru in Toyota.
Obe strani sodelujeta že več let, med drugim je plod tega sodelovanja par dvovratnih športnikov, Toyota GT86 in Subaru BRZ. V novem poglavju skupne zgodbe pa se ne bodo posvečali (električnim) športnikom, temveč bolj običajnim avtomobilom, kot je Corolla ali Subaru Impreza.
Prav 15-letna zgodovina partnerstva je eden izmed razlogov, zaradi katerih sta se obe strani odločili za širitev sodelovanja. Želja je namreč v izmenjavi inovativnih idej in konceptov, ki jih obe strani že imata. V primeru Subaruja je to štirikolesni pogon, v Toyotinem pa že temeljito razviti elektrificirani pogonski sklopi - področje, kjer Subaru zaostaja za konkurenco.
V praksi bo torej sodelovanje prineslo skupen razvoj električnih vozil C- in D-segmenta limuzin, kombilimuzin ter križancev. A popolnoma združen ta projekt vendarle ne bo. Nova vozila bo za lastne potrebe vsaka znamka proizvajala sama, kar hkrati pomeni to, da se bodo med seboj vendarle nekoliko razlikovala. Hkrati pri Toyoti poudarjajo, da bodo k projektu poskusili privabiti še nekatere partnerje, s katerimi zdaj že sodelujejo, kar morda pomeni, da bo zgodba v prihodnje še nekoliko zrasla.