Toyota Prius velja z pravega pionirja na področju hibridnih avtomobilov. Na tem področju je s svojim prodorom pričela že pred dobrimi 20 letI, od tedaj pa je japonska znamka postala ena gonilnih sil na področju elektrificiranih avtomobilov. Nenazadnje je bila med med prvimi, ki se je v prid razvoju električnih in hibridnih avtomobilov odpovedala dizlom. Prius medtem ostaja razred zase, vsako novost, ki kjo prinaša pa spremljamo z velikim zanimanjem.
Tokratne spremembe so sicer bolj kot ne kozmetične narave, najbolj pa je med njimi opazen nov sporednji del avtomobila s štirimi pari precej bolj razpotegnjenih luči in dodatnimi LED dnevnimi žarometi, po zaslugi katerih avtomobil nekoliko bolj spominja na preostale sorodnike, še posebno tržno precej bolj uspešno Corollo. Tem spremembam se sicer pridružujejo še nova platišča, ki bodo poslej odeta v dve barvi – sredica bo črna, obroba pa srebrna.
Sončne celice ostajajo
Kozmetične spremembe so sicer opazne tudi v notranjosti, odražajo pa se v spremenjenih sedežnih prevlekah in pa popolnoma spremenjeno konfiguracijo zadnjih sedežev. Tamo bo namreč med obstoječima zadnjima sedežema poslej svoj prostor našel še tretji potnik, pika na i bo še možnost indukcijskega polnjenja mobilnega telefona.
Nemogoče pa bi bilo, da bi Toyota Priusa prenovila in mu pri tem vendarle ne namenila nekaj tehničnih posodobitev. Glavna med njimi je toplotna črpalka, ki bo skrbela za topel zrak v kabini, hkrati pa nekoliko razbremenila baterijski sklop. Ta bo sicer omogočal do 45 kilometrov električne avtonomije in najvišjo hitrost 135 kilometrov brez uporabe bencinskega motorja, k optimalnemu delovanju pa bosta pripomogla tudi sistem za ogrevanje celic med polnjenjem ter sončne celice, ki naj bi na letni ravni poskrbele za do 1.000 kilometrov dodatnega (brezplačnega) dometa.