Vprašanje ponovne uporabe izrabljenih baterijskih sklopov je vprašanje, s katerim se spopada čedalje več avtomobilskih proizvajalcev, vsi pa stremijo približno v isto smer: uporabo baterij za namene shranjevanja odvečne energije, pridelane v elektrarnah oziroma vrnjene v omrežje. Pred kratkim je s tem pričela Honda, sedj pa se v te vode podaja še naveza Nissan-Renault, ki s tem hkrati nadaljujejo do sedaj uspešno zgodbo z zagonskin podjetjem Mobility house.
Omenjeno zagonsko podjetje je namreč specializirano v iskanje rešitev na področju pametnega polnjenja, skupaj pa sta obe strani v preteklosti že sodelovali. Prav Nissan Leaf je bil namreč prvo avtomobil, ki ga je podjetje uporabilo pri vzpostavljanju koncepta V2G oziroma Vehicle to grid. Le-ta je vedno bolj razširjen v Veliki Britaniji, skupaj pa strani razvijata tudi prvo pametni otok Porto Santo.
Za navezo Nissan-Renault bo to sicer že 11. tovrstno sodelovanje, ki pa ga morajo še do konva doreči. »Naveza je popoln partner za Mobility house. Dejstvo da imamo skladen način dela, enako pa velja tudi za znanje, se je doslej pokazalo že neštetokrat. Počaščeni smo nad dejstvom, da bomo lahko sodelovali pri še več nadaljnjih projektih in še hitreje razvili našo vizijo trajnostnega razvoja in pridelave energije,« je pojasnil Thomas Raffeiner, ustanovitelj in generalni direktor Mobility house.