Volvo in Uber sta v minulih treh letih, odkar sta obe znamki naznanili medsebojno sodelovanje priživela številne vzpone in padce. Eden izmed hujših je bila prometna nesreča, ki jo je vozilo znamke Volvo povzorčilo lansko leto v Las Vegasu. Nesreča, v kateri je umrla peška je močno zavrla razvoj Uberjevih samovozečih taksijev, ne pa tudi zaustavila. Volvo je namreč pred dnevi predstavil tudi serijsko izvedbo samovozečega avtomobila, zasnovanega na modelu XC90.
Pri tem, gre sicer za vozilo, ki ob prihodu iz tovarne samo še ne bo omogočalo avtonomne vožnje, pač pa bo naloga vgradnje potrebne dodatne opreme prepuščena podjetju Uber. A pri Volvu tak sistem vidijo kot prednost. Ob uporabi takšnega koncepta bo namreč v fazi nadaljnega razvoja in hkratne uporabe vozil mogoče slednja hitreje in z manjšimi posegi nadgrajevati z novostmi, posledično pa bo ta proces tudi cenejši.
Do 2025 tretjina vozil avtonomnih
Vseeno pa so že kar nekaj nadgradenj v primerjavi s serijskim vozilom pripravili tudi pri Volvu samem. Tako bodo v Uberjeve avtomobile že sami namestili podporne sisteme za krmiljenje vozila, zaviranje in pa za napajanje. Ti sistemi bodo služili kot neke vrste rezerva in se bodo vklopili v primeru okvare katerega izmed Uberjebih sistemov ter tako poskrbeli za takojšnjo in varno zaustavitev avtomobila samega.
»Verjamemo, da nam bo tehnologija avtonomne vožnje pomagala še dodatno izboljšati varnost avtomobilov, ki je eden izmed temeljev našega podjetja. Do sredine prihodnjega desetletja bo tako po naših pričakovanjih že tretjina naših avtomobilov opremljena s tehnologijo avtonomne vožnje, ob tem pa dogovor z Uberjem zgolj poudarja naše ambicije postati glavni dobavitelj vozil podjetij, ki se ukvarjajo s prevozom potnikov,« je dejal Håkan Samuelsson, predsednik in generalni direktor znamke Volvo.