Največja težava sodobnih električnih avtomobilov ali pa bolje rečeno prepreka, zaradi katere je električnih avtomobilov na cestah še vedno precej malo, je cena. Ta je namreč še vedno precej višja od primerljivih avtomobilov s pogonom na fosilna goriva, največja krivda za to pa gre ceni baterijskih sklopov. Njihova izdelava je zaradi redkih kovin, iz katerih so narejene izredno draga, cena pa se nato razumljivo prenaša na končnega potrošnika.
Brez upoštevanja subvencije Eko sklada v višini 6.000 evrov tako lahko slovenski kupci izbirajo med manj kot petimi različnimi avtomobili s ceno izpod 30.000 evrov. Temu pa kot kaže konec namerava narediti ameriški vizionar in poslovnež Elon Musk, ki napoveduje, da v podjetju Tesla že razvijajo večji baterijski sklop, ki bo ponujal do 16 odstotkov več dosega, hkrati pa bo bistveno cenejši kot običajni sklopi. Tako naj bi bilo podjetje sposobno ponuditi avtomobil že za vsega 25.000 dolarjev dobrih 21.000 evrov.
Več kot 10-odstotni padec
Novico je Musk razkril na včerajšnjem 'Baterijskem dnevu', dogodku, na katerem so udeleženci pričakovali pomembno novico, ki naj bi jo Musk razkril svetu. A tega, kar so želeli vsaj vlagatelji niso dobili. Pričakovali so namreč najavo baterijskega sklopa z življenjsko dobo preko milijona kilometrov ali deset let, česar pa Musk ni storil, prav tako pa tudi ni predstavil dejanskega zmanjšanja stroškov proizvodnje in posledično cene električnih avtomobilov. Zgoraj omenjeni avtomobil naj bi bil namreč na voljo šele čez tri leta (ali celo kasneje).
Nezadovoljstvo vlagateljev Tesle pa se je že v zgolj nekaj urah po dogodku pokazalo tudi na borzi, kjer so delnice podjetja že v zgolj nekaj urah po dogodku strmoglavile za 12,5 odstotkov, tržna vrednost podjetja pa je tako padla za kar 50 milijard dolarjev oziroma več kot 42,5 milijard evrov. Pri tem Musku sicer ni pomagala niti predstavitev nove izvedbe Modela S Plaid z najvišjo hitrostjo 320 kilometrov na uro in pa dosegom preko 800 kilometrov na uro. Ta naj bi bil sicer kupcem na voljo prihodnje leto.