Naj za začetek takoj povemo, da Volkswagen I.D. R Pikes Peak nikakor ni serijski avtomobil, tako da ga žal ne bo mogoče kupiti. Kot smo že poročali, gre 'le' za prototipni dirkalnik, s katerim bo Volkswagen nastopil na sloviti, 19,99 kilometra dolgi progi na ameriško goro Pikes Peak. Vseeno pa si avtomobil zasluži kar nekaj pozornosti, med drugim tudi zato, ker je včeraj doživel svojo uradno predstavitev.
Načrti Volkswagna z novim dirkalnikom so precej smeli: podreti obstoječi rekord med električnimi avtomobili, ki ga je leta 2016 ob stoti obletnici tekmovanja postavil Rhys Millen in znaša 8:57,118. Sodeč po včeraj razkritih tehničnih podatkih bi jim to lahko tudi uspelo. Avtomobil bo namreč ob teži, nižji od 1.110 kilogramov, razpolagal z dvema elektromotorjema, po enim na vsaki osi, in s skupno močjo 500 kilovatov, po njuni zaslugi pa naj bi prvih 100 kilometrov na uro dosegel v le 2,25 sekunde, kar je hitreje, kot so tega sposobni moderni dirkalniki formule 1.
Za volanom trikratni zmagovalec dirke
Čeprav gre za prototipni dirkalnik, pri Volkswagnu pravijo, da si vseeno vsaj nekaj tehnologije deli z osebnimi avtomobili znamke. Še vedno bo tako uporabljal enake litij-ionske baterije, kakršne bodo v uporabi tudi v drugih vozilih družine I.D., le da bodo nekoliko drugače sprogramirane in namesto čim daljšega dometa nastavljene tako, da bodo v trenutku lahko v vsakem trenutku omogočale kar največjo moč motorja.
Ker pa pri Volkswagnu v boju za osvojitev zmage in postavitev rekorda ničesar ne želijo prepustiti naključju, so za spopad s 156 ovinki omenjene proge izbrali precej primernega dirkača. Za volanom I.D. R Pikes Peaka bo tako sedel Romain Dumas, trikratni zmagovalec gorsko-hitrostne preizkušnje na Pikes Peak in dvakratni zmagovalec vztrajnostne dirke za 24 ur Le Mansa. Bo to zadostovalo za izpolnitev načrtov? To bomo videli 24. junija, ko bo dirka tudi na sporedu.