Volkswagen se je s svojim električnim dirkalnikom in verjetno največjim promotorjem družine električnih vozil ID, ID.R Pikes Peak, podal na novo misijo, osvojitev absolutnega električnega rekorda na dirkališču Nürburgring. V ta namen so ga pri Volkswagnu peljali na nekaj temeljitih predelav, med katerimi so seveda najbolj opazne aerodinamične novosti. Aerodinamični paket je namreč po novem precej manj zajeten, saj zaradi nižje nadmorske višine velika krilca niso bila več potrebna.
Postavljanja rekorda na progi, ki velja za tehnično vsaj eno od najzahtevnejših na svetu, če ne že kar najbolj zahtevno, se je tudi tokrat lotil Francoz Romain Dumas. Naj spomnimo, to je tudi dirkač, ki je pred slabim letom dni, 24. junija 2018, postavil absolutni rekord na dirki na ameriško goro Pikes Peak, čas pa je postavil prav z ID.R, a še v njegovi prejšnji izvedbi. Njegov čas je takrat znašal 7:57,148.
Po poteh stuttgartskega 'brata'
Novi rekord med električnimi avtomobili na Nürburgringu tako po novem znaša le še 6:05,336, kar je kar 40,564 sekunde bolje od časa, ki ga je Britanec Peter Dumbreck pred dvema letoma postavil z Niom EP9. »Neverjetno ponosen sem na to, da sem postal nosilec rekorda v Nürburgringu. Po mojem mnenju gre za najboljšo in najtežjo progo na svetu. Rad bi se zahvalil ekipi Volkswagen Motorsport, ki mi je dala enkratno nalogo. ID.R je bil popolno pripravljen in prav zabavno je bilo izkusiti bliskovite pospeške in neverjetne hitrosti skozi ovinke,« je dejal Dumas.
Nekaj utrinkov z rekordne vožnje si lahko ogledate že v zgornjem posnetku, sicer pa je Volkswagen s tem rekordom dosegel prav zanimiv mejnik. Gledano z vidika koncerna in ob tem, da je Neil Jani enak dosežek med bencinskimi avtomobili s Porschejem 919 EVO dosegel lani, je namreč Volkswagen postal lastnik obeh absolutnih rekordov, tako med električnimi kot bencinskimi (oziroma hibridnimi) avtomobili.