Avtomobilski svet do danes še ni videl avtomobila, ki bi se spoprijel tako s progo na Pikes Peak kakor tudi z legendarno, a povsem drugačno, tisto na Nürburgringu, in pri tem postavljal rekorde. Ne nazadnje sta imeli v preteklosti povsem drugačno naravo (proga na Pikes Peak je še pred nekaj leti pasti skrivala v makadamu in pesku) in zdelo se je, da so primerjave skoraj nemogoče. Volkswagen I.D. R bi bil na drugi strani tisti, ki bi to lahko končal, in to že zelo kmalu. Avtomobil namreč že zaključuje testiranja na francoskem dirkališču Paul Ricard.
Pravzaprav Volkswagen dirkalnika ni testiral le na tem, temveč na dveh francoskih dirkališčih, s tem pa so želeli preveriti delovanje elektromotorjev. Aerodinamika je bila namreč za preizkus na dirkališču preizkušena že v vetrovniku, tako krilca kot tudi elektromotorja pa bodo deležni precejšnjih sprememb, saj bo nekaj več moči prenesene na zadnjo os oziroma zadnji elektromotor, kar naj bi prispevalo k boljši stabilnosti v zavojih. Velik poudarek je bil namenjen še regeneraciji zavorne energije, s čimer bodo nekoliko razbremenili baterijski sklop.
Na vročem stolu znova Romain Dumas
»I.D. R uporablja dva med seboj povezana baterijska sklopa, ki skrbita za pogon obeh elektromotorjev. I.D. R namreč zaradi visoke napetosti v električnem sistemu zahteva posebno napeljavo in izolacijsko zaščito. Naši kolegi s proizvodnega oddelka so zato velik del znanja namenili tudi temu področju,« je pojasnil Mark-Christian Bertram, vodja oddelka za nadzor nad električnimi komponentami pri Volkswagen Motorsport, ki je hkrati odgovoren za baterijski sklop prototipa.
Volkswagen je sicer od preizkusa na Nürburgringu oddaljen le še nekaj tednov. Podiranja dve leti starega rekorda Nia EP9 naj bi se namreč lotili poleti, pri tem pa ne želijo ničesar prepustiti naključju. Dirkalnik bodo tako zaupali v roke Romainu Dumasu, ki je I.D. R do zmage popeljal ravno na lanski dirki na Pikes Peak, hkrati pa je štirikratni zmagovalec dirke za 24 ur Nürburgringa.