Le še nekaj tednov nas loči in Volkswagen bo po nekaj poporodnih težavah tudi uradno začel dobavljati prve primerke svojega izključno električnega modela ID.3 – avtomobila v velikosti Golfa in s prostornostjo Passata, kot rad poudari Klaus Bischoff, vodja dizajna pri Volkswagnu. Popolnemu novincu so se zato prav pri oblikovanju notranjosti in posledično počutju v kabini še zlasti posvetili, pri tem pa so velik poudarek namenili izbiri materialov v njej.
Kot se za električni avtomobil spodobi, so se pri izbiri materialov zanjo v čim večji meri odločali za izbiro okolju prijaznih materialov. To pomeni, da v ID.3 na primer v nobenem primeru ne bo mogoče naročiti usnja – pri čemer Bischoff zagotavlja, da bo to postal standard le pri električnih avtomobilih – hkrati pa se vzorec usnja poslavlja tudi iz vseh plastičnih delov notranjosti. Namesto tega bosta v notranjosti prevladovali mikrofibra in plastika, pridobljena iz recikliranih plastenk.
Reciklaža bo vsak primerek ID.3 spremljala od njegovega rojstva do njegovega konca. Pri Volkswagnu namreč zagotavljajo, da bodo poskrbeli za reciklažo vsakega primerka in tako še dodatno pripomogli k varovanju okolja.
Prostor pa bo v primerjavi z bencinskimi in dizelskimi brati novinca drugačen tudi na drugih področjih, predvsem pri barvni raznolikosti. Da, sivina – v novem odtenku Platinum Grey – ostaja osnova, ki pa jo bo mogoče v višjih paketih opreme precej omejiti. Tako bo recimo v shemi Safrano orange sivo barvo na volanu in interaktivnih površinah (informativno-zabavni zaslon, instrumentne plošče ter tipke vrat) mogoče nadomestiti z belo, piko na i pa bodo dodali še oranžni dodatki.
Karoserija bo medtem lahko odeta v šest barv, med drugim tudi Markena turkizno, ki bo predstavljala tudi glavno barvo avtomobila. Izbira torej vsaj na začetku ne bo prav bogata, a pri Volkswagnu obljubljajo, da bodo karoseriji in notranjosti v prihodnje namenili še bogatejšo barvno paleto. Sicer pa bo tudi morebitno monotonost karoserije mogoče razbiti z različnimi dodatki, med katerimi bo verjetno največ pozornosti požel paket bakrenih detajlov, Copper trim.
Volkswagen je torej tik pred tem, da čisto zares pošlje ID.3 na trg. Kaj pa to pomeni za Golfa? Konca vsaj zaenkrat še ne, pri Volkswagnu pa pričakujejo, da mu bo ID.3 že na začetku speljal nekaj kupcev, še več pa v prihodnje, ko bodo na trg zapeljale nove, tudi športne izpeljanke.