Volkswagnu so v zadnjem desetletju, še posebej pa po izbruhu afere dieselgate številni očitali, da je zaspal na področju e-mobilnosti. Navkljub temu pa so v Wolfsburgu v zadnjih letih vseeno naredili velik napredek na tem področju. Na ravni koncerna tako že ponujajo kar nekaj izključno električnih avtomobilov v različnih segmentih, naklonjenost pa jim kažejo tudi kupci. Nenazadnje gre ID.3 vse bolj po poti Golfa, ki je že dolgo tega postal eden najbolje prodajanih avtomobilov vseh časov. A za uspeh na trgu električnih avtomobilov in nenazadnje boj z znamko Tesla bo potrebnega še precej več.
Po tem, ko so pri Volkswagnu pred kratkim predstavili strateški načrt Accelerate, v sklopu katerega so predstavili prihodnost znamke ter njenih novih in obstoječih modelov – hkrati pa nekoliko nakazali v katero smer se bo razvijalo področje e-mobilnosti, so danes razkrili tudi dogajanje v ozadju tega področja. Nekoliko bolj natančno, govora je bilo o proizvodnji električnih baterij, kateri bodo v prihodnje posvetili precej več pozornosti, s tem pa v Evropi posledično ustvariti precej novih delovnih mest.
Po tem, ko so pri Volkswagnu v zadnjem obdobju z zakupom izdatnih količin redkih in dragih kovin poskrbeli za to, da jim v prihodnjih letih ne bo zmanjkalo surovin, so danes napovedali, da bodo v prihodnjih letih v Evropi zgradili kar šest novih tovarn za proizvodnjo baterij za električne avtomobile. Med letoma 2023 in 2030 naj bi tako na Stari celini nastalo kar šest novih tovarn za proizvodnjo električnih baterij. Kje točno bodo stale sicer še ni znano; potrjeni sta (prvi) tovarni na Švedskem in v Nemčiji, omenjajo pa se še Španija, Francija, Portugalska, Poljska, Slovaška in Češka.
Prav z baterijskimi sklopi pa je povezana tudi naslednja prihajajoča novost in sicer poenotenje sklopov. Po letu 2023 naj bi namreč začeli s proizvodnjo enotnih baterijskih sklopov, z letom 2030 pa bo imelo enak sklop kar 80 odstotkov vseh električnih avtomobilov znamke, kar bo močno pocenilo proizvodnjo električnih baterij, posledično pa si lahko obetamo tudi nižje cene električnih avtomobilov.
Tretje področje, kjer pri Volkswagnu napovedujejo spremembe pa se nanaša na področje polnilne infrastrukture. Volkswagen je sicer na tem področju kot eden izmed glavnih partnerjev v projektu Ionity zelo dejaven, vseeno pa napovedujejo še večji korak naprej. Z različnimi partnerji naj bi tako do leta 2025 po Evropi postavili okrog 18.000 novih javnih polnilnic, kar je petkrat več, kot jih imajo sedaj, kar naj bi tedaj zadoščalo za tretjino evropskih potreb po polnilnicah.