Danes je za Audi in posledično tudi koncern Volkswagen velik dan. Predstavljen je bil namreč prvi avtomobil koncerna, ki je bil že v osnovi zasnovan kot pravi električni avtomobil. Govorimo seveda o modelu e-tron. Na prvega električnega Volkswagna (če seveda odmislimo Golfa in druge elektrificirane avtomobile) bo sicer treba počakati še dobro leto dni, ko pa bo ta prišel na trg, Volkswagen napoveduje pravo malo ofenzivo novih modelov.
Bistvena komponenta vozil vseh električnih avtomobilov štirih znamk (Volkswagen, Seat, Škoda in pa Audi) bo prilagodljiva platforma MEB, ki jo je Volkswagen v teh dneh predstavil v Dresdnu. »Naš način dela in orodje, ki ga pri tem uporabljamo, se je že izkazalo kot eno izmed najboljših v avtomobilski industriji. Zdaj pa to znanje prenašamo v električno dobo. Do konca leta 2022 bodo štiri znamke koncerna po svetu ponujale 27 novih modelov avtomobilov v vseh razredih, tako med avtomobili nižjega razreda kot med vozili za prosti čas, kakršen je Bulli,« je dejal Thomas Ulbrich, član odbora Volkswagna za električno mobilnost.
Središče v mestu Zwickau
Načrti so tako velikopotezni, prav tako pa tudi napovedi. Volkswagen naj bi namreč do konca leta 2022 prodal kar 10 milijonov električnih avtomobilov, pri čemer naj bi glavnina vozil sledila po letu 2020, ko naj bi skupna proizvodnja električnih avtomobilov na osnovi šasije MEB (in z lansiranjem družine vozil ID) znašala tri milijone vozil na leto.
Šest milijard evrov znaša celoten proračun, ki ga je Volkswagen namenil za razvoj e-mobilnosti. Center proizvodnje bo medtem preseljen v tovarno v mestu Zwickau, kjer od lanskega aprila že nastaja električni Golf. Tu bo namreč vzpostavljen največji center e-mobilnosti, oziroma kot pravijo pri Volkswagnu, 'Center mobilnosti za prihodnost'. 1,2 milijarde evrov bo tako Volkswagen namenil v Zwickau, ki bo tako hkrati postala prva tovarna, v celoti namenjena izdelavi vozil na osnovi platforme MEB.