Danes je v Nemčiji potekala tradicionalna letna konferenca Volkswagna, na kateri je podjetje predstavilo svoje načrte za prihodnost, poleg tega pa je pripravilo pregled dogajanja v zadnjem letu dni. To je bilo kljub škandalu z dizelskimi motorji še vedno zelo uspešno in rekordno za podjetje. Po vsem svetu je korporacija namreč prodala skupno 10,7 milijona avtomobilov. S tem je podjetje ustvarilo 13,8 milijarde evrov čistega dobička.
Čeprav se je moralo podjetje, kot omenjeno, zaradi umazanih dizlov spopasti z resnimi očitki na račun onesnaževanja in posledično tudi milijardnimi kaznimi, pa bodo dizli še naprej ostali v njihovi ponudbi in razvoju. Dizli namreč po mnenju predsednika uprave Matthiasa Müllerja niso del problema, ampak del rešitve, tudi kar se tiče podnebnih sprememb. »V letu 2018 nameravamo v razvoj klasičnih motorjev vložiti skupno 20 milijard evrov, v prihodnjih petih letih pa skupno 90 milijard,« je bil jasen Müller.
Prototipi v Ženevi zgolj začetek
Vseeno pa se zdi, da bo večina, ali pa vsaj velik del, pozornosti namenjena razvoju električnih vozil in nadaljevanju načrta Roadmap E, ki so ga začeli realizirati jeseni leta 2017. Del tega projekta so tudi Porschejev prototip Mission E, Audijev E-tron in I.D. Vizzion, kateri so bili predstavljeni na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi. A to je ob družini električnih vozil I.D., ki naj bi na ceste zapeljala prihodnje leto, šele začetek.
»Roadmap E, ki je bil začet preteklo jesen, napoveduje Volkswagnove načrte, po katerih bo do leta 2025 na ceste zapeljalo že tri milijone električnih avtomobilov, hkrati pa bo v omenjenem obdobju predstavljenih kar 80 novih modelov avtomobilov, trije popolnoma električni že letos.« Od leta 2019 tako namerava podjetje vsak mesec predstaviti nov električni avtomobil, s čimer »bomo zgolj v nekaj letih postali proizvajalec z največjo floto električnih vozil na svetu,« je za konec dodal Müller.