Avtomobilska industrija sedanjosti, kjer kot glavno pogonsko sredstvo še vedno veljata bencin in dizel, zaradi tega koncepta še vedno (zelo v grobem) potrebuje dve strani; eno, ki dobavlja avtomobile, in drugo, ki dobavlja goriva. Pridelava in predelava fosilnih goriv sta namreč zahtevna postopka, po katerih pa bo v prihodnje vedno manj povpraševanja. Avtomobile bo namreč poganjala elektrika, tukaj pa svojo priložnost vidi tudi Volkswagen.
Nemški avtomobilski proizvajalec, ki se (sodeč po potezah, ki jih vlečejo zadnja leta) aktivno podaja v boj za prevlado na trgu električnih avtomobilov, namreč pripravlja še več rešitev, za polnjenje in dobavo električne energije za vozila in domove, vse skupaj pa povezuje znotraj novega podjetja Elli (skrajšano iz Electric life). Namen podjetja, odprtega prejšnji teden s sedežem v Berlinu, je postati največji ponudnik rešitev za trajnostno mobilnost.
Storitve za posameznike in podjetja
Elli naj bi tako v prvi vrsti ponujal različne rešitve za polnjenje električnih avtomobilov doma, kjer tudi sicer večina voznikov najpogosteje polni svoje električne avtomobile. Poleg tega bodo predvsem zmogljivejše polnilnice omogočale shranjevanje odvečne električne energije, pridobljene s pomočjo sončnih celic v avtomobile, in nato po potrebi vračanje nazaj v električno omrežje.
V središču pozornosti pa ne bodo le rešitve za posameznike, ampak tudi za podjetja in ne nazadnje Volkswagnove prodajne salone. Zainteresiranim podjetjem bodo tako ponudili možnost nakupa polnilnih postaj za uslužbence, občutno pa bodo povečali število polnilnic na lastnih parkiriščih (pred tovarnami, pisarnami itd.), kar 4.000 dodatnih polnilnih mest pa bodo pred svojimi (in partnerskimi) prodajnimi mesti ter servisi v EU zagotovili do leta 2020.
»Kot eden izmed največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu bo Volkswagen od zdaj narekoval hitrost prehoda k brezemisijski e-mobilnosti. Novo podjetje bo igralo pomembno vlogo pri dobavi energije iz obnovljivih virov ter ponudbi pametnih storitev polnjenja. Tako vstopamo v strateško pomemben, a hkrati izredno razburljiv sektor, ki ponuja številne možnosti za krepitev vezi z obstoječimi kupci naših vozil, hkrati pa pristopiti k novim kupcem,« je dejal Thomas Ulbrich, član upravnega odbora Volkswagna, zadolžen za e-mobilnost.