Težav z vpoklici te dni nima le BMW, ampak tudi Volkswagen. Po poročanju nekaterih nemških medijev naj bi se namreč proizvajalcu iz Wolfsburga obetal vpoklic skupno 124.000 avtomobilov. Pri tem pa predmet vpoklica niso dizelski motorji, ampak avtomobili, opremljeni s hibridnimi in električnimi pogonskimi sklopi.
Pri Volkswagnu so namreč že 20. julija odkrili, da njihova vozila v sistemu za polnjenje električnih baterij vsebujejo kadmij, kovino, za katero je znano, da lahko povzroči rakava obolenja. Količina kadmija v polnilnih sistemih je sicer relativno nizka, okrog 0,008 grama v vsakem avtomobilu, poleg tega pa naj zaradi dobre izolacije sporne komponente zdravje kupcev ne bi bilo ogroženo. Kljub temu je Volkswagen o težavi že obvestil nemško zvezno agencijo za transport KBA.
Skupno naj bi bil sporni sistem vgrajen v približno 124.000 vozil, med katerimi so Volkswagen e-Golf, e-Up, Golf-GTE in Passat GTE, poleg tega pa tudi priključnohibridni avtomobili znamk Audi (A3 e-tron in Q7 e-tron) in Porsche (Panamera, Cayenne in 919 Hybrid). Ali in kdaj bo KBA odredila vpoklic spornih avtomobilov, še ni znano. Je pa omenjena težava še (morebiten) dokaz več, kako avtomobilska industrija v želji po zniževanju stroškov in cen komponent v svoje izdelke vgrajuje nepreverjene komponente iz držav s poceni in nepreverjeno proizvodnjo, kakršna je Kitajska.
Čeprav uporaba tovrstnih snovi v avtomobilih ni ravno priporočljiva, pa gre na drugi strani za zelo majhne količine te snovi, saj lahko ob hitrem izračunu ugotovimo, da je vsi avtomobili skupaj vsebujejo manj kot 1 kilogram, pri čemer pa so na drugi strani v večjem delu sveta še vedno povsem običajno v uporabi nikelj-kadmijeve baterije, pri uporabi katerih uporabniki še hitreje pridejo v stik s sporno kovino.