Volkswagen je po neuspešni lanski premieri (izkazalo se je namreč, da ima avtomobil številne tehnične težave, zaradi katerih je bila dobava vozil zaustavljena) pred kratkim javnosti predstavil serijsko različico 'Golfa' med izključno električnimi avtomobili, kombilimuzino ID.3. V prihodnjih dneh bodo tako pri Volkswagnu znova pričeli sprejemati naročila za nova vozila, hkrati pa bo novinec dobil tudi prvega v seriji številnih bratov z enako filozofijo.
Pravzaprav so prvi primerki že na poti. Volkswagen je namreč prav danes uradno naznanil, da je zagnal proizvodnjo novega modela in sicer ID.4. Ta bo luč sveta sicer uradno uzrl šele v začetku meseca septembra, tako kot že omenjeni ID.3 pa bodo vsi novi primerki (vsaj zaenkrat) nastajali v Volkswagnovi najbolj tehnološko dovršeni tovarni v mestu Zwickau. Ta je namreč prilagojena za proizvodnjo izključno električnih avtomobilov, za njeno transformacijo pa je podjetje namenilo kar 1,2 milijardi evrov.
Doma na treh celinah
Kot je znano bo ID.4 narejen na enaki platformi, kot ID.3, vendar pa se bo uvrščal v razred križancev – a kljub temu ponujal nizek količnik zračnega upora. Ta bo posledično pripomogel tudi k večji avtonomiji avtomobila, ki bo sicer nekoliko manjša kot pri ID.3, vseeno pa naj bi v izvedbi z največjim baterijskim sklopom znašala preko 500 kilometrov z enim polnjenjem. Potnike naj bi na drugi strani razvajal z obilico prostora v sami kabini.
ID.4 bo tako na začetku nastajal v tovarni Zwickau, kjer naj bi prihodnje leto, ko naj bi tovarna od januarja do decembra delovala po načrtih, predvidoma izdelali kar okrog 300.000 električnih avtomobilov. A to bo le ena izmed tovarn, kjer bo Volkswagen izdeloval novinca. Prve prototipe so namreč že začeli izdelovati tudi v kitajskem mestu Anting, leta 2022 pa naj bi s proizvodnjo ID.4 pričela še tovarna v ameriškem mestu Chattanooga.