Volkswagen bo ob koncu leta na trg poslal prvega člana družine ID, ID.3, s tem pa bo postal masovni proizvajalec električnih avtomobilov. Temu primerna bo seveda morala biti proizvodnja električnih baterij in nemška znamka se ne bo mogla več zanašati na kitajsko proizvodnjo. Potem ko so si pred časom na Kitajskem zagotovili dobavo surovin za proizvodnjo električnih baterij v prihodnjih desetih letih, je podjetje v ponedeljek naznanilo, da bodo v bližnji prihodnosti začeli gradnjo tovarne za izdelavo lastnih baterij.
Okroglo milijardo evrov bodo Nemci namenili v izgradnjo novega objekta, ki bo stal v zvezni deželi Spodnja Saška, natančneje v mestu Salzgitter. Pri njihovi proizvodnji se bo Volkswagen povezal s švedskim podjetjem Northvolt, ki se sicer od leta 2015 ukvarja s proizvodnjo visoko zmogljivih baterijskih sklopov, pri čemer velik poudarek namenja čisti proizvodnji.
Kdaj bo omenjeni obrat postavljen, še ni znano, je pa zato član upravnega odbora Volkswagna, Stefan Sommer, ob razkritju načrtov poudaril, da že razmišljajo o odprtju dodatnih obratov za proizvodnjo baterijskih sklopov po Evropi.
Volkswagen s svojo napovedjo sledi potezi koncerna PSA, ki je pred kratkim napovedal izgradnjo dveh tovarn za proizvodnjo baterij za električne baterije. Ti bosta stali v Nemčiji in Franciji, namenjeni pa bosta proizvodnji baterij za znamke Opel, Citroen in Peugeot. Je pa kmalu pričakovati, da bodo tovarne kmalu začela postavljati tudi druga evropska avtomobilska podjetja. Kljub upiranju jih bosta namreč v to prisilili evropska zakonodaja in vse bolj prodorna kitajska avtomobilska industrija.