Elektrifikacija je že pred časom osvojila Nürburgring. To vsekakor lahko trdimo po lanskem rekordu proge, ki ga še danes drži najbolj skrajna različica nekdanjega dirkalnika razreda LMP1, Porsche 919 Hybrid EVO. A kot kaže, bo že zelo kmalu dobil resnega tekmeca, ki bi mu lahko rekord izmaknil iz krempljev, poleg tega pa ta 'tekmec' prihaja iz istega rajona, pravzaprav izpod iste strehe, saj govorimo o dirkalniku Volkswagen ID R Pikes Peak.
Električni dirkalnik je brez dvoma nevaren tekmec Porscheju. Svoje zmogljivosti je namreč dokazal že na dirki, po kateri se imenuje, kjer je lan postal absolutni rekorder proge, zdaj pa je že sredi priprav na lovljenje rekorda na eni najbolj legendarnih prog na svetu, kjer trenutni rekord znaša 6:11.13. V tem času bodo Volkswagnovi inženirji razvili nov aerodinamični paket, ki bo zajemal manjše sprednje ter zadnje krilce in spremenjeno dno vozila, saj so razmere na nemškem dirkališču povsem drugačne kot tiste v ZDA.
Povsem drugačne zakonitosti
»V redkem ozračju Pikes Peaka, katerega vrh je na 4.302 metrih nad morjem, smo na ID R namestili veliko krilce, s katerim smo ustvarili veliko potisno silo, ki je dirkalniku pomagala držati stik s tlemi,« je pojasnil François-Xavier Demaison, tehnični direktor Volkswagen Motorsport. V Nürburgringu potrebe po tem ne bo, zato pa bo potrebna učinkovitost. »To pa ne zajema le manjšega zadnjega krilca, temveč tudi krilce na sprednjem delu dirkalnika in dno, ki bo spremenjeno.«
Motornih sprememb za zdaj še ne omenjajo, niti jih še ni pričakovati. Za pogon bo tako še naprej skrbel par elektromotorjev (po eden na vsaki osi) s skupno močjo 500 kilovatov, a glede na to, kaj smo lahko videli na dirki na goro Pikes Peak, se zdi, da bosta povsem kos svoji nalogi.