Volkswagnov T1 Bulli je vstopil v 21. stoletje

Pod klasično podobo se skriva povsem nov in izključno električen pogon, na zadku pa novo ime e-Bulli.

Volkswagnov T1 Bulli je vstopil v 21. stoletje (foto: Volkswagen) Volkswagen
21. 3. 2020

Volkswagen je električno reinkarnacijo v prototipni izvedbi ID BUZZ predstavil že skupaj s konceptom ID, za katerega se je kasneje izkazalo, da je bil pravzaprav napoved ID.3.  A če so slednjega že predstavili javnosti, retro električnega kombija očitno še ne bomo tako kmalu videli na cesti, pa so pri Volkswagnu pripravili verjetno najboljši približek temu, ki bo najbolj po godu ljubiteljem klasičnih podobe in moderne tehnologije.

V novem projektu so tako združili klasičnega Bullija v najbolj priljubljeni izvedbi Samba iz leta 1966 in pa znanje, ki so ga pridobili z razvojem, nenazadnje tudi modela ID.3. Namesto štirivaljnega bencinskega motorja s skromnimi 32 kilovati moči so mu namreč namenili skorajda še enkrat močnejši elektromotor z močjo 61 kilovatov. Ta se skupaj z enostopenjskim menjalnikom še vedno nahaja v zadku vozila, tam pa bo prostor našel tudi celoten električni sistem, vključujoč baterijski sklop.

130 kilometrov bo najvišja hitrost vozila in bo elektronsko omejena, 45 kilovatnih ur velik baterijski sklop pa bo ponujal preko 200 kilometrov avtonomije, pri čemer pa bo ta številka nekoliko nihala tudi zaradi samega načina vožnje. Avtomobil bo namreč omogočal rekuperacijo zavorne energije. Polnjenje električnega sklopa bo sicer mogoče na polnilnicah z močjo do 22 kilovatov oziroma do 50 kilovatov, v kolikor je govora o hitrih polnilnicah. V tem primeru ga bo do 80 odstotkov moč napolniti v 40 minutah.

No, delo, ki so se ga lotili pri Volkswagnu pa je zajelo celotno obnovo vozila, tako navzven, kot v notranjosti. Ta je namreč dobila novo greben med sprednjima sedežema, kjer se nahaja tudi ročica menjalnika, nov merilnik hitrosti in še nekaj dodatnih elementov, s čimer bo vožnja nekoliko bolj udobna.

In še najpomembnejša informacija: kakšen je namen predelave? Pravzaprav gre za predelavo, ki ne bo namenjena zgolj promociji električne mobilnosti; pri Volkswagnu bodo zainteresiranim posameznikom po novem začeli ponujati tovrstne predelave za vse prve tri generacije Volkswagnovih kombijev (T1, T2 in T3), cene predelav pa se bodo pričele pri 64.900 evrih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri