Waymo je v svetu avtonomnih vozil že precej prepoznavno ime. Gre pravzaprav za podjetje, ki deluje v sklopu spletnega giganta Google in že desetletje deluje na področju samovozečih avtomobilov in z njimi povezane tehnologije. Po tem, ko so nekaj let razvijali tehnologijo na osnovi Toyote Prius, je bilo leta 2016 sklenjeno partnerstvo s koncernom FCA, leta 2017 pa je nato na osnovi Chryslerja Pacifica na cesto zapeljal prvi avtomobil z možnostjo avtonomne vožnje četrte stopnje.
Prav ta avtomobil (poleg vozil znamke Jaguar) pa naj bi že kmalu doživel tudi serijsko proizvodnjo. Waymo je namreč po poročanju portala Automotive News Europe sklenil dogovor z nekdanjim proizvajalcem avtomobilskih osi Axle & Manufacturing za najem njihove tovarne v Detroitu, kjer je bila proizvodnja zaustavljena že leta 2012. Prostor, o katerem je govora, je sicer velik nekaj več kot 18.000 kvadratnih metrov.
Poleg Pacifice še Jaguar I-Pace
»Našli smo popoln objekt v Detroitu,« je dejal generalni direktor Waymo, John Krafcik. »Povezali se bomo s podjetjem American Axle & Manufacturing in z njihovo pomočjo preuredili obstoječi objekt ter hkrati ustvarili nedavno izgubljena delovna mesta v avtomobilski industriji.« Omenjeni prostor se je sicer do nedavnega uporabljal kot distribucijski center nekega drugega avtomobilskega podjetja, Waymo pa naj bi za njegovo prenovo namenil dobrih 12,1 milijarde evrov.
Kako obsežna bo proizvodnja ali bolje rečeno predelava Waymovih vozil v novem objektu, še ni znano, sicer pa naj bi bila avtonomna vozila znamk Chrysler Pacifica in Jaguar I-Pace namenjena decembra začetemu projektu prevoza potnikov v Phoenixu. Delo v obratu naj bi medtem steklo sredi letošnjega leta.