Po osmih letih v razredu LMP2 so se pri francoski znamki odločili, da je čas za korak naprej.
Renaultova odločitev da loči in deloma osamosvoji štiri znamke, ki delujejo znotraj podjetja kaže nove sadove. Po tem, ko je znamka Alpine pred kratkim napovedala, da bo v prihodnji sezoni formule 1, 'prevzela' ekipo Renaulta je danes na dan prišla novica, da se ekipa v prihodnji sezoni pripravlja tudi na nov korak na področju vztrajnostnega dirkanja.
Na omenjenem področju ne Renault, ne Alpine nista novinca. Renault je namreč že v 60. in 70. letih nastopal na dirki za 24 ur Le Mansa, še pred tem pa je Jean Redele, ustanovitelj podjetja Alpine na isti dirki nekaj desetletij prej nastopil kar trikrat. Hkrati je Alpine že leta 2013 podpisal pogodbo o sodelovanju s podjetjem Signatech, vse od tedaj pa obe podjetji skupaj nastopata v kategorijah GT4, LMP2 in pa v reliju.
Pomoč formuli 1
S prihodnjim letom pa bosta obe strani sodelovanje še nadgradili. V sezoni 2021 bo namreč predstavljen prenovljen razred vztrajnostnega dirkanja LMP1, katerega del bo tudi francoska ekipa. Ta bo v seriji nastopila z novim dirkalnikom, osnovanim na šasiji priznanega proizvajalca Oreca, pogonski sklop, bo razvilo podjetje Gibson, Signatechovo znanje pa bo nato pripomoglo k ipopolnitvi celotnega paketa. Hkrati pri tem ni izključena niti možnost nadaljnjega sodelovanja obeh strani v formuli 1.
»Motošport je neločljivo povezan z znamko Alpine, ki ima željo po dirkanju zapisano v svoj DNA. Vrnitev v ta svet leta 2013 je prinesla začetek dolgotrajne avanture. Po osmih letih tekmovanja z nekaterimi izmed najboljših ekip na svetu pa je nastopil čas, da naredimo nov korak in tako kot v formuli 1 in izzovemo ekipe na najvišji ravni. Zadnje spremembe pravilnika za sezono 2021 namreč dovoljujejo ekipi Alpine, da z ne prevelikim vložkom stopi ob bok konkurenci,« je dejal Patrick Marinoff, izvršni direktor znamke Alpine.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj