Tako je zmagovalec in aktualni prvak Kalle Rovanpera polaskal svojemu delodajalcu, ko je kot edini brez resnih težav z naskokom osvojil letošnji Safari reli. Najbolj uničujoč reli v prvenstvu
Ne glede na dejstvo, da je Safari povzel bolj tipičen format serije WRC s slabimi 400 km hitrstnih preizkušenj, in da so odpadli tisoči kilometrov dolgi dnevi po odprtih cestah, je reli v Keniji še vedno najboj najbolj naporen in nepredvidljiv. Pravzaprav se po podlagi že bolj približuje relijem po brezpotjih (t.i. Rally raid), zato ni čudno, da imajo nekteri dirkalniki resnično precej težav s vzdržljivostjo.
Rovanpera ubral odlično starategijo
No Rovapera in sovoznik Haltunen svoji Toyoti gotovo nista mogla ničesar očitati. S povsem novim podvozjem in z največjo možno oddaljenostjo od tal je Yaris v rokah mladega prvaka brez večjih težav prestal Safari in Finec je bil v vodstvu od petka, njegova prednost pa je bila tudi že dobri dve minuti. Vsi ostali prvokategorniki so imeli precej težav, nekateri več, drugi nekaj manj. To je bila hkrati tudi prva zmaga japonske ekipe v tej sezoni.
Hyundai ime še vedno težave z vzdržljivostjo
Pri Hyundaiju vsega zagoto ne gre pripisati voznikom in nesreči. Tanak je po odličnem štartu najprej udaril v skalo in odstopil, potem s soboto nadaljeval in vknjižil še kup težav - od prahu v kabini, nedeljuočega interfona, ... Neuville, ki je sprva edini lahko približno držal tempo, je uničil zadek svojega i20 Rally1, se privlekel do cilja, naslednjidan ga je okvara na sistemu za dovod goriva stala nekaj minutnega zaostanak (včasih ga je le elektro pogon rešil, da je prišel do cilja), v nedeljo pa je trk s skalo poškodoval še podvozje. Potem je tu še Esapekka Lapppi, ki je uničil dva menjalnika, hkrati sta mu v vetrobran priletela dva ptiča in povsem razbila prednje steklo.
Taka rešil drugo mesto, Formaux se veseli drugega podija
Kolega v ekipi Toyote, Takamoto Katsuta je s svoznikom Aaronom Jahnstonom ubral malce prevodnejši pristop in se zavihtel na drugo mesto, pa tudi on je imel težave s prebitimi pnevmatikami. In M-SPortova dvojica Adrian Formaux in Alexandre Coria si je z malo sreče in dobro uravnoteženim pristopom privozila tretje mesto in drug zaporedni podij.
Belgijec zadržal skupno vodstvo po treh relijih
Katsutino drugo mesto je seveda posledica dveh zaporednih prebitih pnevmatik hitrega Elfyna Evansa in Scotta MArtina - ampak, tako pač je. In peto mesto Nauvilla in Wydaegha je glede na dogodovščine kar vrhunski rezultat za vodilnega Belgijca, ki je z nedeljskim izkupičkom ostal v vodstvu (67 točk) pred Evansom (64) in Formauxom (46).
V WRC2 sta se resno borila za zmago le Solberg in Greensmith, ki je letos prvič štartal. Inčeprav je bolje začel Šved, je po seriji prebitih pnevmatik Solberg padel na drugo in Britanca, ki se je v petek boril še z gripo, ni več ujel.
Preberite še:
- Bodite pozorni, če se odpravljate čez mejo: v tem italijanskem mestu ne kradejo avtomobilov, temveč…