Bentley že drugo leto zapored rekordno na Pikes Peaku

2. 7. 2019 | Jure Šujica
Deli

Po zmagi Bentayge med križanci v letu 2018 je letos Continental GT slavil v kategoriji serijskih avtomobilov.

Minuli vikend, natančneje v nedeljo, 30. junija je v Združenih državah Amerike potekala verjetno najbolj znana gorskohitrostna dirka na svetu, dirka na goro Pikes Peak. Lani je na njej največjo pozornost zasluženo dobil Volkswagnov električni dirkalnik, ID.R Pikes Peak, ki je z naskokom izboljšal absolutni rekord proge, tako med električnimi dirkalniki, kaor tudi med bencinsko gnanimi avtomobili, kjer si je pred tem rekord lastil Peugeot 208 T16.

No, tudi letos pa je omenjena dirka minila v znamenju enega izmed podjetij v lasti Volkswagna, le da je bilo tokrat govora o znamki, o kateri ne slišimo ravno pogosto, a ima vseeno bogato dirkaško zgodovino – Bentley. Njihov Continental GT je namreč prav ob 100. obletnici znamke, ki jo Bentley praznuje letos (in so jo zato zabeležili na bok avtomobila v obliki štartne številke) zmagal na omenjeni dirki, hkrati pa postavil rekord v razredu serijskih avtomobilov.

Bentley je za pomoč pri postavljanju rekorda za pomoč poprosil trikratnega absolutnega zmagovalca dirke, Novozelandca Rhysa Millena, ki je s progo opravil v času 10 minut in 18,488 sekund, kar je 8,4 sekunde bolje od prejšnjega rekorda. Njegova povprečna hitrost na slabih 20 kilometrov dolgi progi s 156 ovinki znašala malenkost več kot 110 kilometrov na uro.

»Nobi rekord še enkrat več dokazuje, da neustršni duh in želja po premikanju meja avtomobilskih zmogljivosti še naprej poganjata Bentleyjevo srce. Hkrati jasno dokazuje Continetalove neverjetne zmogljivosti,« je po razkritju rezultatov dejal Brian Gush, direktor Bentleyjevega motošpotrtnega oddelka. Mimogrede, Bentley je na Pikes Peaku slavil že lani s svojim križancem Bentaygo, ki pa je bil od Continentala vseeno približno 30 sekund počasnejši.

Kako dober rezultat je Millen dosegel pa pove tudi podatek, da je izmed 77 dirkačev v vseh kategorijah dosegel visoko 14. mesto, le dobro minuto za absolutnim zmagovalcem dirke, Robinom Shutejem z Wolf TSC-Hondo. Hkrati je bil od drugouvrščenega v razredu exhebition, Randy-ja Pobsta v Dodge Chargerju SRT Hellcat hitrejši za skoraj minuto in 40 sekund!

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem