Pri razvoju je sodeloval tudi oddelek M-Sport iz Velike Britanije, ki skrbi za razoj reli dirkalnikov znamke Ford.
Ford je na področju avtomobilskih, pa tudi vztrajnostnih dirk brez dvoma ena izmed znamk z najbogatejšo zgodovino. Še posebej v Le Mansu je za to zaslužen model GT,s katerim so Američani konec 60. let krojili vrh na najbolj znani vztrajnostni dirki na svetu. A GT ni edini njihov model, ki je slavil uspehe na dirkaških stezah. Že leta 1965 je namreč Mustang GT 350 R slavil na kar petih izmed šestih dirk prvenstva SCCA.
V prihodnjih desetletjih je Mustang nato nastopal na dirkah v pospeševanju, v prvenstvu NASCAR, še naprej pa so se različni dirkalniki pojavljali na vztrajnostnih dirkah s poudarkom na tistih pod okriljem organizacije IMSA. Sedaj pa so se odločili narediti korak naprej in pripravili dirkalnik razreda GT3, s katerim bodo leta 2024 začeli nastopati na dirkah pod okriljem omenjene organizacije, ki med drugim zajemajo tudi dirko za 24 ur Daytone.
Po reliju še v Daytono
Avtomobile bodo pripravili v sodelovanju s podjetjem M-Sport iz Velike Britanije, ki že 25 let skrbi tudi za pripravo reli dirkalnikov podjetja Ford. Kako bo videti avtomobil si zaenkrat lahko le predstavljamo, znano pa je, da bo pod motornim pokrovom nameščen petlitrski osemvaljnik Coyote, ki ga je razvil Ford Performance in je v osnovi enak tistemu v serijskih avtomobilih. Dirkalni motor bo seveda precej izboljšan.
“Z našim najnovejšim projektom smo postali uradni dobavitelj motorjev za prvenstvo British Touring Car Championship, ki prav tako uporablja Fordovo arhitekturo motorjev,” je dejal Malcom Wilson, lastnik podjetja M-Sport. “Navdušeni smo nad neposrednim sodelovanjem z oddelkom Ford Performance in Multimaticom pri Mustangu GT3, zato ne bomo izpustili nobene priložnosti, da s trdim delom in s skupnimi močmi izborimo še več zmag po vsem svetu.”
Ford bo dirkalnega Mustanga v prilagojeni izvedbi ponujal tudi zasebnim dirkaškim moštvom, najmočnejšo različico pa bo ponudil ekipi Multimatic, ki bo uporabljala dva dirkalnika. Za Volanom enega izmed njih bo ob tem sedel Joey Hand, ki že sodeluje pri njegovem razvoju, leta 2016 pa je bil z dirkalnikom Ford GT del ekipe, ki je slavila v razredu GTE Pro.
Pri Fordu sicer še pred razkritjem dirkalnika razreda GT3 načrtujejo tudi predstavitev Mustanga razreda GT4, ki bo na dirkališča zapeljal v prihodnjem letu.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere