Po koncu uspešne krstne sezone na italijanskem prvenstvu Clio Cup je 28-letni Vrhničan povzel preteklo sezono in finale v Franciji.
Vrhniški dirkač Boštjan Avbelj je pred dobrim tednom dni po dveh zmagah v Franciji končal krstno sezono v italijanski veji pokala Clio Cup, kjer je osvojil tretje mesto v skupnem seštevku in s tem začel nase opozarjati tudi v tujini. A čeprav se ob končnem rezultatu zdi, da je za njim lahka sezona, nikakor ni tako, saj je le malo manjkalo in bi ostal brez finala, s tem pa tudi brez tako želene skupne uvrstitve.
Po tem, ko je Avbelj v sezoni 2016 s Cliom Cup tekmoval na dirkah za državno prvenstvo in prvenstvo centralnega evropskega območja, je italijanski pokal prvič okusil že leta 2017 in hitro ugotovil, da gre za dirkanje na nekoliko višji ravni, a se je hitro znašel in v Vallelungi celo zmagal. V ekipi Lema Racing so zato za letošnjo sezono pripravili popolnoma nov dirkalnik, ki pa na prvih dirkah ni bil konkurenčen. Avbelj se je namreč boril za položaje okoli desetega mesta, šele na tretjem vikendu sezone, kjer je dirkal z drugim dirkalnikom, pa so se rezultati spremenili, prišle se tudi prve uvrstitve na stopničke.
V drugem delu sezone se je Avbelj v skupnem seštevku prebil med prvo peterico, nato pa med najboljše tri in hitro so se pojavile ambicije po nastopu na finalu na francoskem dirkališču Paul Ricard. Do tja pa skorajda ne bi prišel, saj je bil po trku na dirki v Misanu izključen iz finala in le vodji ekipe Mirku Marinšku ter njegovim pogajalskim sposobnostim je šla po besedah Avblja zasluga za umik prepovedi in nastop na dirkališču v kraju Le Castellet, kjer je nato osvojil dvojno zmago na 'domačem' prvenstvu in 11. mesto na dirki najboljših dirkačev z vsega sveta.
Zaključek sezone je Avbelj povzel z naslednjimi besedami: »Za mano je najboljši dirkaški vikend te sezone. Uspelo mi je zadržati tretje mesto v skupnem seštevku Clio Cup Italija in približal sem se drugemu mestu na zgolj 11 točk zaostanka. Žal je sezone že konec. Tako kot na večino dirkališč letos sem tudi v Paul Ricard prišel prvič, a sem progo hitro osvojil. Deževni treningi in kvalifikacije so prinesli še večji hendikep na dirkah. Prvič smo v suhih pogojih vozili šele na prvi dirki. Bilo je kar nekaj prehitevanj in prerivanja, a vseeno sem s pametno vožnjo prišel do dveh zmag!«
»Malo sreče pa mi je zmanjkalo v finalu. Že v kvalifikacijah je bila prava zmeda. V avtomobilih nismo smeli uporabljati zveze z boksi, informacije smo dobivali prek tabel svojih ekip na startno-ciljni ravnini. Naša taktika se ni obnesla, potem pa je bil izbrisan še moj najhitrejši krog. Ta bi zadostoval za 12. mesto, a ker je bil veljaven krog štiri desetinke sekunde počasnejši, sem se uvrstil na 21. mesto. Na finalni dirki sem dobro startal in počasi pridobival mesta. Bila je prava vojna za vsako mesto. Kljub temu sem pridobil 10 mest in v cilj pripeljal kot enajsti. Imel sem hitrost za uvrstitev do prvih pet, a tokrat se žal ni izšlo. Vseeno to pomeni 11. mesto med najboljšimi na svetu, na kar sem zelo ponosen! Tudi v prihodnje si želim nastopati na tako visoki ravni, saj na teh res velikih dirkah pridobiš največ izkušenj in hitrosti. Ob tej priložnosti gre največja zahvala ekipi Lema Racing ter tim menedžerju Mirku Marinšku za vrhunski dirkalnik in dragocene napotke skozi mojo celotno kariero. Hvala tudi vsem sponzorjem in ostalim za podporo v letošnji sezoni.«
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del