V uradnem pojasnilu so kot razlog za odhod navedli odhod Sebastiena Ogierja in dejstvo, da zanj nimajo prave menjave.
Potem, ko se je po kuloarjih že dolgo šušljalo, da se Citroen celo predčasno umika s prvenstva WRC, je zdaj postalo jasno: po koncu letošnje sezone se 'rdeči' umikajo s prvenstva. Uradni razlog so spodleteli pogovori s Sebastienom Ogierjem za nadaljnje sodelovanje (sodu naj bi izbilo dno dogajanje na reliju v Španiji, kjer je zaradi odstopa dokončno izgubil upanje na nov naslov). Neuradno pa gre seveda (tudi) za slabe rezultate dirkalnika C3 WRC, ki je po dolgih letih prevlade z modeli Xsara WRC in C4 WRC verjetno najslabši dirkalnik francoske ekipe. Citroen je sicer vseskozi zatrjeval, da bo sodeloval na prvenstvu do leta 2021.
Seveda pa gre tudi za zmanjševanje stroškov, predvsem zaradi nedavno objavljene vrnitve Peugeota v serijo Le Mans, kjer bodo nastopili v novoustanovljem razredu hiperšportnikov (Hypercars), kar bo seveda terjalo izjemen finančni in kadrovski vložek. Del ga bo očitno prispeval tudi Citroen (ki sicer ostaja tudi v Formuli E). Pri vsem tem je zanimivo, da je bil Citroen eden najbolj glasnih pobudnikov hibridizacije pogonov v prvenstvu WRC, v katerem so celo pogojevali svoj obstanek z uvedbo alternativnih pogonov. No, hibridni pogoni prihajajo leta 2022, Citroen pa odhaja že sedaj.
To seveda tudi pomeni, da se bo Ogier skoraj zanesljivo preselil k Toyoti, verjetno kar skupaj z Elfynom Evansom (doslej M Sport Ford), pri kateri bo zapolnil sedež po odhodu prvaka Otta Tanaka, ki bo naslov branil s Hyundaijem.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj