Tudi letos bodo vrh med avtomobilisti krojili že uveljavljeni dirkači, poleg tega pa so letos, kot so obljubili organizatorji, na štart dirke uvrstili tudi klasične dirkalnike.
Do začetka letošnjega relija Dakar nas loci le še nekaj manj kot mesec dni. Tako kot vsako leto se bo namreč tudi letošnji reli odvijal tik po novem letu, natančneje tretjega januarja. Posledično je že znana tudi trasa relija, ki bo tudi letos potekala zgolj po eni državi – Savdski Arabiji – in pa štartna lista tekmovalcev, na kateri se je tudi letos pojavilo (sicer le eno) slovensko ime, Simon Marčič. Morda še bolj kot to pa je zanimiva štartna lista med avtomobilisti.
Zasedba med avtomobilisti bo namreč izredno pestra, saj se je bodo udeležili nekateri izmed najbolj legendarnih reli dirkačev v zgodovini. Po tem, ko je lansko osvojil že svojo tretjo zmago na slovitem reliju, se s štartno številko 300 (prvo zaporedno med avtomobilisti) podaja 58-letni Carlos Sainz, ki bo tudi letos zastopal barve ekipe X-Raid Mini JCW Team, njegov moštveni kolega pa bo še enkrat več Stephane Petehansel.
Tudi letos v Toyotini ekipi ne bo manjkal Nasser Al-Attiyah, ki se je lansko leto s Sainzem boril za zmago vse do zadnje etape, novinec in hkrati eden najresnejših kandidatov za najvišja mesta pa bo Sebastien Loeb. Francozu bo tudi na tem reliju, tako kot na relijih za Svetovno prvenstvo napotke podajal Daniel Elena, skupaj pa bosta nastopila v dirkalniku Bahrain Raid Xtreme. Z enakim dirkalnikom bo sicer nastopil tudi Nani Roma.
»Pripravljen sem na Dakar, tako fizično kot psihično, težav pa nam zaenkrat ne povzroča niti Mini JSWW Buggy. To bo zame sicer že tretji reli v dirkalniku omenjene znamke, napredek pa kažemo iz leta v leto. Seveda imamo možnosti za ponovno zmago – a na Dakarju ima vsaka stvar svojo ceno. Prepričan pa sem, da sem dovolj hiter za to, da bi se lahko potegoval za zmago,« je pred odhodom v Savdsko Arabijo dejal Carlos Sainz.
Nekaj več težav je imel med pripravami na dirko s svojim dirkalnikom Loeb, ki pa je v intervjuju za spletno stran Motorsport dejal, da so težave, s katerimi so se srečali pričakovane in da ga zaradi njih ne skrbi preveč ter dodal, da se na Dakarju seveda lahko zgodi še marsikaj.
Sicer pa bo letošnji Dakar doživel še eno pomembno pepstritev. Kot je bilo napovedano že pred meseci so namreč organizatorji dirke uvedli nov tekmovalni razred, razred Classic, namenjen dirkalnikom, starim 20 ali več let. Na štartu se bo tako pojavilo 29 klasičnih avtomobilov-dirkalnikov (in trije tovornjaki), med katerimi bodo tudi dva Peugeota (205 oziroma 405), Porsche 959, trije Mercedes-Benzi razreda G in pa več Toyot, Mitsubishijev, Nissanov, 'Buggy-jev' in Land Roverjev, s čimer bodo organizatorji zagotovo pritegnili pozornost tudi starejših ljubiteljev relija.
Kot rečeno pa bo na letošnjem Dakarju znova zastopal slovenske barve tudi Simon Marčič, za katerega je to že sedma dirka na Dakarju. S tem se tudi sam počasi uvršča med vse bolj izkušene tekmovalce, tudi letos pa bo na dirki nastopil z motociklom znamke Husqvarna, ki pa je pred nekaj dnevi s celotno karavano iz Marsellesa z ladjo že odplul proti mestu Jeddah v Savdski Arabiji.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji