Italijani so potrdili, da se leta 2023 vračajo v segment hiperšportnih vozil v vzdržljivostnem prvenstvu WEC - 50 let po tem, ko so tam nastopili nazadnje.
Udeležba v kraljevskem razredu vzdržljivostnega prvenstva (WEC) s hiperšportnimi hibridnimi avtomobili je vse večja. Po Toyoti, Glickenhausu, Peugeotu, Porscheju in Audiju je zdaj svojo prisotnost, prvič po letu 1973, odkar je sodeloval v najvišjem razredu prvenstva WEC, naznanil tudi Ferrari.
Razred hibridnih hiperšportnikov je nova kategorija, kjer se bodo moštva in vozniki potegovali za skupno zmago, tako v prvenstvu FIA WEC kot na dirki za 24 ur Le Mansa.
Znamka iz Maranella ima bogato zgodovino vztrajnostnega dirkanja v Le Mansu, zadnjo od skupno devetih zmag je dosegla leta 1965. Zadnja leta Ferrarija v Le Mansu so zaznamovali predvem uspehi v kategoriji GT, nazadnje leta 2019 v razredu GTE Pro, ko je vranec slavil s svojim AF Corse Ferrari 488 GTE Evo.
"Z udeležbo v razredu hiperšportnikov Ferrari vnovič potrjuje predanost športu in odločenost, da je eden glavnih igralcev v avtomobilskem dirkanju," je ob napovedi vstopa v prvenstvo dejal John Elkann, predsednik Ferrarija.
Seveda se je napovedi udeležbe razveselil tudi prvi mož mednarodne avtomobilistične zveze FIA Jean Todt: "Verjamem v koncept dirkanja za cesto primernih hiperavtomobilov v vzdržljivostnem prventvu FIA WEC in na dirki za 24 ur Le Mansa. Veselim se udeležbe te legendarne znamke v tem ambicioznem projektu."
Da so z razvojem koncepta novega razreda za hiperšportnike veliko tvegali, hkrati pa v postavljanje pravil s katerimi bi tako omogočili različne tehnične pristope k snovanju in oblikovanju dirkalnikov za ta segment vložili veliko truda, priznava tudi Richard Mille, predsednik komisije za vzdržljivostno dirkanje pri FIA.
Navdušen nad tem, da so prav pravila dirkanja privabila vsaj šest avtomobilskih proizvajalcev v novi razred vzdržljivostnega prvenstva, pa je tudi direktor tega prvenstva Frederic Lequien.
Kot je znano, namreč nova pravila oblikovalcem omogočajo precej svobode pri pripravi aerodinamičnih rešitev, s čimer bodo skušali, vsak po svojih najboljših močeh, iskati konkurenčne prednosti na progi.