Novega predsednika AŠ2005 Rada Raspeta je na sestanku ob skupščini v Ženevi sprejel tudi predsednik mednarodne avtomobilistične zveze FIA Jean Todt, ki se zavzema za postavitev poligona.
Predsednik Mednarodne avtomobilske zveze (FIA) Jean Todt je bil že nekajkrat na obisku v Sloveniji, predvsem z željo, da vsem odgovornim v državi osebno predstavi pomembnost varnosti vseh udeležencev v prometu. V ta namen se je sestal s tedanjim predsednikom države, vlade, ministri in odgovornimi iz Agencije za varnost v prometu. Ne nazadnje je bil leta 2018 tudi na kongresu FIA Sport, ki ga je gostila AŠ 2005. Takrat je sodeloval na tiskovni konferenci skupaj s tedanjo evropsko komisarko za promet Violeto Bulc.
Vplivni predsednik FIE je večkrat poudaril, da Slovenija nujno potrebuje večnamenski objekt, ki naj ima tudi dirkaško progo. Kot posebni odposlanec Organizacije združenih narodov si že vrsto let prizadeva, da bi vsaka od držav imela svoj večnamenski objekt, ki bi omogočalo varno izvedbo tako avtomobilističnih športnih kot tudi drugih aktivnosti, ki so povezane z varnostjo v prometu. S tem bi krepili splošno zavest o cestni varnosti in pripomogli k zmanjšanju nesreč.
Todt je bil tudi izjemno presenečen, da je slovenski zvezi uspelo kljub vsem oviram in prepovedim izpeljati toliko dirk, ki so seveda potekale skladno z vsemi varnostnimi smernicami in ukrepi. Pohvalil je delo Zveze za avtošport AŠ 2005, ki išče rešitve v izrednih razmerah in nove načine za napredek športa.
V minulem letu se je zveza sicer bolj usmerila v usposabljanje novih športnih funkcionarjev, ki bi stopili ob bok že uveljavljenim. Ti posamezniki sodelujejo na mednarodnih tekmovanjih FIE (kot predsedniki ali člani žirij ali pa kot člani raznih komisij FIE), kar je opazil tudi Todt. Predsedniku je predlagal, naj zveza kandidira tudi v drugih komisijah, kajti očitno je, da so v Sloveniji posamezniki, ki so dobro izobraženi in usposobljeni za delo na zahtevnih tekmovanjih najvišjega ranga.
Po koncu pogovora s predsednikom AŠ 2005 je Todt ugotovil, da bi njegov obisk v Sloveniji lahko koristil razvoju slovenskega avto športa. Navkljub zelo številnim obveznostim je v svoj koledar za leto 2021 tako umestil tudi predvideni obisk v Sloveniji na začetku leta in razgovor z vsemi vodilnimi vladnimi organi, od katerih je močno odvisno, kdaj bo poligon Gaj končno odprl vrata. Le tako bo mogoče izvajati aktivnosti projekta Vizija 0 žrtev na cesti, v katerega so vključeni tudi AŠ 2005, Agencija za varnost prometa, Ministrstvo za izobraževanje in šport in drugi.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj