Formula 1: je dogovor med Red Bullom in Porschejem padel v vodo?

Očitno iz dogovora, da bo Porsche kot motorni dobavitelj za ekipo Red Bull od leta 2026 dalje prevzel tudi polovico celotne ekipe, ne bo nič. Siva eminenca ekipe Helmut Marko je dejal, da Porsche ne bo solastnik ekipe, ki želi ostati popolnoma samostojna. Porsche je bil pripravljen plačati 500 milijonov evrov za polovico ekipe, dogovor so imeli že pripravljen za objavo, potem pa so si pri Red Bullu premislili. 

Med vzroki so omenjali Christiana Hornerja, ki da se ni želel odreči mestu vodje ekipe, a so to pri Red Bullu že zanikali. Kot možen vzrok zdaj navajajo zdravstveno stanje lastnika podjetja Red Bull Dietricha Mateschitza, ki naj bi se zaradi zdravstvenih razlogov umaknil iz pogajanj.

Poleg tega navajajo, da se je v dogovarjanje vključevalo vedno več Porschejevih ljudi, to pa je pri Red Bullu vzbudilo določene dvome in predvsem odpor, kajti vse skupaj je postajalo preveč nepregledno. Zdaj namreč odločitve sprejemajo hitro in brez odvečne birokracije, nekaj telefonskih klicev in dogovor z Mateschitzem je namreč dovolj, da sprejmejo tudi bolj zapletene odločitve. V primeru Porscheja kot solastnika pa bi se vse skupaj zelo zavleklo in tega si pri Red Bullu ne želijo. »Smo hitri in učinkoviti, to je zapisano v naš DNK. Tega ne bomo spreminjali, ker se je to izkazalo kot pravi pristop,« je še pojasnil Christian Horner.

Obstaja še ena možnost, ki je vsekakor ne bi smeli spregledati: Honda se je sicer uradno umaknila iz formule 1, a še podpira Red Bullov oddelek za razvoj pogonskih sklopov. In s potrditvijo Audija, da prihaja v formulo 1, so se Japonci spet »prebudili« in nakazali, da bi se lahko vrnili v polnem obsegu, to pa bi pri Red Bullu seveda sprejeli z odprtimi rokami.