»Rojstvo« novega dirkalnika je za vsako ekipo seveda poseben dogodek, sploh če ga lahko povežejo še s kakšnim novim dirkačem v svojih vrstah. Tradicionalno je prva polovica februarja čas, ko si ljubitelji formule 1 lahko ogledajo nove stvaritve inženirjev ekip.
Včasih so sicer ekipe pred garažo na katerem od dirkališč potisnile nove dirkalnike, na voljo je bilo nekaj minut fotografiranja in že se je ta ali oni dirkač podal na prve testne kroge. S časom, ko je komercializacija vstopila na velika vrata, so predvsem sponzorji iz teh predstavitev naredili medijski spektakel. V zadnjih letih so spet malce »umirili žogo«, a vendar je vedno znova zanimivo opazovati, s čim bi lahko v prihajajoči sezoni posamezne ekipe presenetile tekmece.
Red Bull ostaja zvest tradiciji poimenovanja novega dirkalnika in bodo v sezoni 2023 nastopili z RB19, ki ga bodo predstavili 3. februarja v New Yorku. Dirkalnik poimenujejo z naslednjo zaporedno številko, izjema je bil le RB16B v 2021, ki je bil razvojna stopnja RB16 iz leta prej. Zato so pri poimenovanju naslednjega izpustili številko 17. Pri motorjih še vedno zaupajo tehnologiji Honde, pripravljajo jih v lastni režiji. V ekipi ostajata oba dirkača Max Verstappen in Sergio Perez.
Kako bo Ferrari poimenoval novi dirkalnik za Charlesa Leclerca in Carlosa Sainza, je trenutno še uganka. In tudi ugibati je pri tej ekipi težko, saj nimajo nekega strogo določenega koncepta poimenovanja. V sezoni 2022 je bil to F1-75, po 75-letnici delovanja ekipe, po neki logiki bi ga lahko letos poimenovali SF23 kot Scuderia Ferrari in letnico, po zgledu SF21 iz sezone 2021. Interno dirkalnik nosi oznako 675. Predstavili ga bodo na valentinovo, kje in kdaj pa še ni znano.
Mercedes tudi označuje dirkalnike le z zaporednimi številkami in po W13, ki je bil vse prej ko dobra konstrukcija, bi mu moral po tej logiki letos slediti W14. Oznaka W seveda pomeni po nemško »Wagen«, torej vozilo, podobno pa označujejo tudi motorje le z oznako M. George Russell in Lewis Hamilton upata, da bodo imeli inženirji z njim več sreče, čeprav naj bi srebrna barva na dirkalniku ostala, kot naj bi ostali tudi značilni minimalizirani boki. Več bo seveda znano 15. februarja.
Alpine bo ostal pri tradicionalni francoski dirkaški modri barvi tudi pri novem dirkalniku za novinca v ekipi Pierra Gaslyja in »veterana« Estebana Ocona. Ni še povsem jasno, koliko bo ostalo rožnate barve sponzorja BWT, v slogu tradicije poimenovanja pa bo novinec nosil ime A523. Številka 5 ponazarja prvi njihov oziroma Renaultov prototip dirkalnika v formuli 1, ki pa so ga izdelali pri Alpinu. Ekipa seveda ostaja pri Renaultovih pogonskih sklopih, predstavili ga bodo 16. februarja v Londonu.
Če bo ekipa McLaren ostala zvesti tradiciji, se bo dirkalnik za novinca v formuli Oscarja Piastrija in za vedno bolj izkušenega Landa Norrisa imenoval MCL37. Po izstopu Rona Dennisa iz ekipe so opustili poimenovanje dirkalnik z oznako MP4 (McLaren Project 4, pri čemer M pomeni oznako takratnega glavnega sponzorja Marlboro, kasneje pa »le« McLaren, Project 4 pa je označevalo nekdanjo ekipo Rona Dennisa). Ostali bodo pri tradicionalni oranžni barvi, ki je bila že dirkaška barva ekipe v času Brucea McLarna. Novi dirkalnik bodo predstavili 13. februarja.
Alfa Romeo in ekipa Sauber bosta sodelovala še v letu 2023, nato pa je vse »zapisano v zvezdah«, saj naj bi po tej sezoni zaradi napovedanega prevzema ekipe s strani Audija prekinili sodelovanje. Ostali bodo pri tradicionalni Alfini temnordeči barvi in z veliko poudarka na beli. Tudi v 2023 bodo uporabljali Ferrarijeve pogonske sklope. Pri obeh dirkačih ostajajo pri Valtteriju Bottasu in Gunjuju Džouju, ostaja pa zvesti tudi označevanju dirkalnikov v Sauberjevem slogu. Letošnji bo nosil ime C43; črka C označuje ime žene ustanovitelja ekipe Petra Sauberja Christiane. Predstavili ga bodo 7. februarja.
Aston Martin bo po slovesu Sebastiana Vettla stavil na drugega veterana, Fernanda Alonsa in sina lastnika ekipe Lancea Strolla. Dirkalnik za sezono 2023 bo nosil oznako AMR23, kar logično pomeni Aston Martin Racing in številko dirkaške sezone. Še vedno ostajajo partner Mercedesa pri pogonskih sklopih, najverjetneje pa bodo ostali pri tradicionalni angleški zeleni dirkaški barvi. Ekipa bo dirkalnik predstavila 13. februarja.
V ekipi Haas bodo predstavili novinca, ki to dejansko ni, Nica Hülkenberga, ki bo nastopal ob Kevinu Magnussenu. Severnoameriška ekipa bo imela tudi novega glavnega sponzorja, zato so že delno spremenili logotip. Ime dirkalnika naj bi bilo VF-23, pri čemer prvi črki označujeta oznako »very first«, povsem prvi. To oznako so uporabili od predstavitvi prvega njihovega dirkalnika v sezoni 2016 in ostali zvesti poimenovanju. Njuna dirkalnika bodo še naprej poganjali Ferrarijevi pogonski sklopi.
Alpha Tauri, ki je dejansko ime Red Bullove modne linije, bo ostala pri Japoncu Jukiju Cunodi, novinec v ekipi pa je Nyck de Vries. Po vsej verjetnosti se bo dirkalnik imenoval AT04, torej četrti dirkalnik te ekipe iz Faenze, kjer je nekoč domovala ekipa Minardi. Seveda ostajajo pri Hondinem pogonu in najverjetneje pri temnomodro-beli barvni kombinaciji. Predstavitev dizajna bo 11. februarja v New Yorku.
Williams bo nastopal z novincem Loganom Sargentom in bolj izkušenim Alexom Albonom, imeli bodo novega šefa ekipe. Novi dirkalnik bo nosil oznako FW, kot so tradicionalno poimenovali svoje dirkalnike v ekipi pokojnega Franka Williamsa, čeprav družina Williams ni več vključena v lastništvo in delovanje ekipe. Najverjetneje ostajajo pri temnomodri barvni shemi, pri motorjih stavijo na Mercedes. Predstavitev, sicer še brez novega dirkalnika, bo 6. februarja.
Termini predstavitev 2023
3. februar: Red Bull (RB19 / New York)
6. februar: Williams (na spletu) (samo dizajn)
7. februar: Alfa Romeo (C43 / Zürich)
11. februar: AlphaTauri (AT04 / New York) (samo dizajn)
13. februar: McLaren (MCL37)
13. februar: Aston Martin (AMR23 / Silverstone)
14. februar: Ferrari
15. februar: Mercedes (W14)
16. februar: Alpine (A523 / London)
ni določeno: Haas (VF-23)