Premoč Red Bulla postaja od dirke do dirke bolj očitna in na koncu bodo še celo premoč McLarna konec osemdesetih, Ferrarija na prelomu tisočletja ali Mercedesa v začetku turbohibridne dobe postala naravnost smešna. Zdaj ima namreč Verstappen na dirki še celo toliko časa, da se z inženirjem lahko celo malo zbadata po radijski zvezi. Zakaj? Zato, ker lahko.
Siva eminenca Red Bulla Helmut Marko, da, točni tisti Helmut, ki je nekoč med dirko izgubil oko zaradi kamna, ki je prebil njegov vizir na čeladi in katerega klic si mnogi dirkači v Red Bullovi družini ne želijo vedno sprejeti, se je vprašal, kje so meje Maxa Verstappna? Da tako z lahkoto zmaga osemkrat zapored in ekipi Red Bull pripelje še trinajsto zaporedno zmago (to ni uspevalo ne McLarnu ne Mercedesu), mora biti že naravnost smešno. Če na koncu še Toto Wolff reče, da Red Bull dirka v formuli 1, vsi ostali pa se po stezi kotalijo, kot da so v formuli 2, je povedano vse.
Od kod ta hitrost in zdaj že nagajivost Maxa Verstappna, je vprašanje, ki bo zdaj še nekaj časa zaposlovalo ljubitelje formule 1. Mogoče bi del odgovora dal posnetek gum za delno mokro stezo po sprintu v Belgiji. Gume na Vestappnovem dirkalniku so bile po 13 krogih skoraj kot nove, Piastrijeve in Gaslyjeve pa so se že skoraj razpadale.
Belgija je pokazala še eno evolucijo Verstappnovega obnašanja. Če je bil nekoč jeznorit in osoren, celo agresiven in nenehno nekaj jezen, se je kasneje spremenil v bolj umirjenega in preračunljivega dirkača, zdaj pa od vsega dolgčasa v kokpitu postaja tudi že nagajiv. »Prepir« z njegovim dirkaškim inženirjem Gianpierom Lambiasijem je bil že naravnost smešen. Kajti Lambiase počasi tudi ni več pohlevno tiho in tako njuna komunikacija počasi prerašča golo dirkaško sporazumevanje v nekakšen zakonski spor. Še šef ekipe Christian Horner je dejal, da se počasi obnašata kot dva stara zakonca, ki si stalno nagajata, a odlično sodelujeta in ne moreta eden brez drugega.
In to vse med dirko, ko bi moral biti Max bolj osredotočen na vožnjo kot na to, kako bi še malo zbodel svojega inženirja.
A brez skrbi nobena prevlada ne traja neskončno, vprašanje je le, koliko časa bomo lahko gledali tako lahkotne zmage Verstappna in nemoč tekmecev. Do takrat, ko ga bodo lahko premagovali tudi na stezi, pa bomo pač morali malce potrpeti.
View this post on Instagram
In za konec še ena podrobnost: če je 40.000 evrov reden Maxov pokal v Budimpešti razbil Lando Norris, so tega v Belgiji razbili kar pri Red Bullu sami. Stampedo po polivanju s šampanjcem na skupinski fotografiji je vzel svoj »visoki« davek. Še sami so zapisali na družbenih omrežjih: 13 zaporednih zmag in dva razbita pokala. Pa smo šele dobro čez polovico sezone.
Preberite še: Predstavljamo vam edini pravi način zaščite avta pred točo! Ja, pa kaj še ... (VIDEO)
BONUS VIDEO: Po 37 letih čakanja so nam pri BMW-ju uresničili avtomobilske sanje – in niso razočarali!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj