Ko dirkač zmaga z vodstvom od starta do cilja in dirko tudi začne z najboljšega startnega mesta, pa čeprav mu kvalifikacije ne dišijo, je najbolj pametno, da nanj kar pozabimo. In se osredotočimo na tiste, ki si dirkanja še res želijo.
To bo očitno recept za letošnjo sezono, kajti bolj ko bodo gledalci osredotočeni na dogajanje od drugega mesta navzdol, bolj bomo vsi zadovoljni. Ekipe so namreč zelo izenačene, ali z drugimi besedami, borijo se z zelo podobnimi težavami, zato nič ne kaže, da bi lahko kmalu ujele ali celo prehitele Red Bull. Le Ferrari je za odtenek boljši, vsi preostali pa so nekje tam, kjer so bili preteklo sezono.
Enake težave
Adrian Newey, ki ga vedno znova povezujejo s Ferrarijem, če bi imel tehnični čarovnik razprtij v Red Bullu prek glave, je namreč spet vse potegnil za nos.
Vedel je, da bodo ekipe kopirale njihove lanske rešitve, zato je šel v povsem drugo smer pri zasnovi dirkalnika, tako da so Ferrari, Mercedes, Aston Martin in McLaren enako zmedeni, kot so bili celo lansko sezono. Končna hitrost z odprtim DRS-om je največja rana Mercedesa in McLarna, in ko se tako ujameta dva dirkača iz obeh moštev, traja nekaj časa, da enemu uspe prehiteti ali drugemu, da malce uide zasledovalcu. So pa zato seveda dirke lahko bolj zanimive. Medtem Verstappen in tudi Perez mirno nizata krog za krogom in dejansko niti ne vesta, kaj se dogaja za njima.
Perez sicer vedno znova poudarja, da ni več tako prepričan, ali si želi ostati pri Red Bullu. Tukaj je namreč naletel na zid, ki ga ne more preplezati, zdaj pa mu dogajanje v ekipi le še dviguje temperaturo, ker počasi ne ve več, s kom naj se sploh pogovarja za morebitno podaljšanje pogodbe.
Pri Ferrariju najdejo vse gume
Se mi pa zdi zelo pomembno še eno dejstvo: pri Ferrariju nenadoma najdejo vse gume pri postankih v boksih in tudi strateške odločitve so, vsaj zaenkrat, kar pravilne. Res je sicer, da je pritiska precej manj, ko voziš na tretjem mestu, pa vendar so včasih znali zapraviti tako rekoč dobljeno dirko.
Še več, ko v dirkalnik vskoči mladec kova Oliver Bearman (zaradi vnetja slepiča pri Sainzu), ki je mimogrede 97. Ferrarijev dirkač v zgodovini te ekipe ter 12. Britanec v rdečem kombinezonu (po tej logiki bo Hamilton imel nesrečno trinajstico), naredijo vse prav in mlademu dirkaču z zelo malo testnimi kilometri v formuli 1 res zelo pomagajo. S pravo pripravo, dobro strategijo in pravim psihološkim pristopom. Ker pa je tudi Bearman z 18 leti in 310 dnevi starosti umirjen dirkač, kar za nekoga njegovih let in glede na ponujeno priložnost niti ni nujno, je lahko izid dirke zanj in za ekipo le pozitiven. S tem dirkalnikom je Ferrari letos očitno res naredil korak naprej.
Hamiltonovih čudežev ne smejo pričakovati ...
Ali celo računati, da bo naslednje leto Hamilton iz rokava čudežno potegnil kakšno nenavadno rešitev. Mogoče pa se po vsem tem dogajanju marsikomu v Maranellu že zdi, da so Hamiltonu celo prezgodaj ponudili lepo pogodbo, s tem pa so si precej omejili pogajalski prostor glede prestopov dirkačev in tehničnega osebja, ki se bo dogajal letošnjo sezono.
Glede na že omenjeno dogajanje v Red Bullu bo tako imenovana silly season, ko se sklepajo nova partnerstva in razdirajo stara, dolga celo leto. In pri vsem tem je jasno, da formula 1 potrebuje svežo kri. Letošnja sezona je bila namreč sploh prva, da so bili na prvi dirki leta prisotni isti dirkači, ki so minulo sezono tudi končali. Zato lahko le rečem: hočemo več Bearmanov in v vsaki ekipi formule 1 vsaj pol Neweyja!
Preberite še
Novo na Metroplay: O življenju rock zvezdnika s Slovencem, ki z legendarnimi glasbenimi skupinami nastopa po največjih odrih na svetu