Na VN Madžarske se je ponovno pokazalo, da letos Red Bullu in Maxu Verstappnu ne bo lahko. Napaka? Niti po pomoti, najtežje bo, da med dirko inženirji ali Max ne bodo zaspali. Od dolgčasa.
Še ko gre Nizozemcu manj dobro od rok, lahko z mirno vestjo in veliko mero samozavesti vse popravi takrat, ko je to najbolj potrebno. Na prvih nekaj metrih dirke ali vsaj v prvih dveh krogih preizkušnje. Na Madžarskem je bila dirka dejansko odločena že v prvem ovinku, kar je potrdil tudi Nizozemec sam. »Ko sem videl, da sem na notranji strani v prvem ovinku, sem vedel, da bomo to dirko dobili,« je povedal. In zadel žebljico na glavico. Potem je dejansko mrcvaril konkurenco po mili volji, vmes ga je inženir samo preventivno vprašal, ali je še buden ali pa je, ker je kar utihnil na radijski zvezi, vsaj malo zadremal.
Nevarnosti namreč ni bilo od nikoder, kar je včasih za dirkača, ki tako premočno vodi, lahko celo bolj naporno. A tega luksuza si drugi tekmeci niso mogli privoščiti. Še Lando Norris, ki je pravo razodetje začetka druge polovice sezone, ne. Tudi on je znal izkoristiti vse posodobitve na njihovem dirkalniku, a se je proti koncu dirke vseeno malce tresel za drugo zaporedno mesto na dirki. Sergio Perez je namreč prihajal vedno bližje, a kaj, ko Mehičan več kot očitno vozi s potegnjeno zavoro v glavi. Zaveda se, da se v Danielu Ricciardu, ki je na vrat nos vskočil v Alpha Tauri namesto de Vriesa in že na prvi dirki pohrustal Jukija Cunodo, skriva velika grožnja za Mehičanov sedež pri Red Bullu. Zato preseneča dejstvo, da se ni bolj potrudil in da bi po napaki, ko je po dveh minutah prvega prostega treninga trdo parkiral v zaščitnem zidu, vsaj z drugim mestom izboljšal že tako precej slab vtis.
A najhuje od vsega je, da je po dirki govoril, da je »zadovoljen«. Ne, ne bi smel biti, ne, dokler z očmi zavijata Helmut Marko in Christian Horner.
Od vedno hitrejšega McLarna sta veliko pridobila Lando Norris in tudi Oscar Piastri, ki ne delata napak, kar je za oba mladeniča v formuli 1 najbolj pomembno. Norris zdaj že ve, da lahko s šampanjcem malce pometeš s pokali na zmagovalnih stopničkah, očitno bo to postal njegov novi zaščitni znak.
Mercedes pa se je spet znašel v zelo nehvaležnem položaju. Če je Lewis Hamilton na kvalifikacijah za 3 tisočinke ugnal Verstappna (in osvojil 104. najboljši startni položaj), je na dirki deloval precej bolj nebogljeno. Da o Georgeu Russllu ne govorimo, saj je več kot očitno, da se z izboljšanim mercedesom še slabše znajde kot Hamilton.
A kaj potem reči za Ferrari? Ko je že kazalo, da se svetlika luč na koncu predora, je ta spet ugasnila. Ne še povsem, ampak skoraj. Za piko na i sta si potem oba dirkača sama sebi v napoto in kljub dejstvu, da zdaj končno znata bolj zaropotati v ekipi in uveljaviti svojo voljo, še ne pomeni, da bodo naredili korak naprej. Ker ga niti ne morejo, saj se napake na vseh koncih vrstijo kot po tekočem traku. Ni ga lepšega darila za tekmeca, ko na stezi prehiti enega Ferrarija, v končnem rezultatu pa potem prehiti kar oba. Seveda to ni nemogoče, če je Leclerc prehiter v boksih in dobi še 5-sekundno kazen.
Verstappen je izboljšal rekord McLarna iz sezone 1988. Rdeči biki imajo zdaj dvanajst zaporednih zmag in Nizozemec se lahko le veseli nadaljevanja sezone. In uživa v vsakem krogu na stezi.
Preberite še: Presenetljivi rezultati študije: vozovnice za vlak v povprečju dvakrat dražje od letalskih
BONUS VIDEO: Ko izbira opreme pri avtomobilu naredi ključno razliko …
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj