Formula 1: Mercedes veliko bolj prizemljen

Letošnja sezona bo za Mercedes zelo pomembna. Na eni strani bodo seveda skušali izboljšati lanski slabi rezultat, na drugi pa bodo morali dokazati, da se znajo učiti iz napak. Oboje pa bo zelo težko.

Lewis Hamilton je že priznal, da bodo letošnjo sezono začeli s precej manj pričakovanji: »Predvsem se zavedamo, da smo ranljivi in zato ostajamo z obema nogama trdno na tleh in se ne bomo prepustili ne pozitivni ne negativni evforiji. Dejstvo pa je, da bom morali biti precej hitrejši

Tudi Toto Wolff, ki je dejal, da lanski neuspešni W13 v recepciji tovarne ne služi le kot opozorilo vsem zaposlenim, ampak tudi kot inspiracija za boljše delo in dodaja, da je bilo lani zelo težko: »Bilo je veliko neprespanih noči. A so dokazali, da se lahko poberemo, zato si letos želimo, da začnemo precej stopnic višje kot lani. Tudi če bomo na prvih dirkah za Red Bullom ali Ferrarijem, jim moramo biti precej bližje kot lani.«

Po prvih govoricah naj bi letošnji W14 ne bil tako aerodinamično učinkovit, kot so si predstavljali inženirji. Številke, ki so jih dobili v vetrovniku, naj bi bile daleč od želenih, kar je že povzročilo alarm pri Mercedesu. Če je to seveda res ali ne, je drugo vprašanje, a George Russell je že povedal, da jim je uspelo narediti predvsem veliko lažji dirkalnik. »Če je lažji, je hitrejši. Lani smo imeli tudi preveč aerodinamičnega upora, na dolgih ravninah smo bili veliko počasnejši od Red Bulla. A ko prideš do ovinka, mora začeti delovati aerodinamika, da dirkalnik ostane na stezi. Prepričan sem, da bomo letos bolje začeli sezono

Vsekakor ekipi pomaga tudi dejstvo, da je slog vožnje Georgea Russla in Lewisa Hamiltona zelo podoben, torej se inženirjem ni treba ukvarjati še z bolj natančnimi individualnimi nastavitvami za vsakega dirkača posebej.

Preberite še: Formula 1: ekipa Alpine spet malce po svoje

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol