Zmagovalec dirke za VN Madžarske je Max Verstappen (Red Bull), drugo in tretje mesto pa je šlo obema dirkačema Mercedesa, Hamilton je to pot končal pred Russllom. Sainz je bil na koncu četrti, Charles Leclerc pa je po veliki taktični napaki Ferrarija končal celo šele kot šesti.
Večje napake v najbolj neprimernem trenutku si Ferrari ne bi mogel privoščiti. Na trinajsti dirki letošnje sezone je namreč na startu rdečim dobro kazalo, saj sta se oba njihova dirkač s starta pognala z drugega in tretjega mesta. Najhitrejši na kvalifikacijah je bil sicer George Russell, ki je tako postal 105. dirkač, ki je dirko formule 1 začel z najboljšega izhodišča. A dlje ko je trajala dirka, bolje je šlo Maxu Verstappnu. Zaradi teža v z motorjem je dirko začele šele kot deseti, a napredoval z velikimi koraki in na koncu ugnal vso konkurenco. »Zjutraj pred dirko nisem niti upal pomisliti, da bi lahko zmagal, uvrstitev med prve tri bi bila skoraj sanjska. A potem je šlo vse kot po maslu. Še celo napako sem si lahko privoščil, nekaj težav je bilo z menjalnikom in sklopko in sem se zavrtel, a sem potem hitro ujel dirkalnik,« je pripovedoval Nizozemec, ki se z zmago na enomesečni počitek podaja s kar 80 točkami prednosti pred Leclercom.
Drugouvrščeni Hamilton je bil v drug polovici izredno hiter, kasneje pa je priznal, da niti ne ve, od kod ta hitrost: »A dejstvo je, da bi se mogoče lahko potegoval celo za zmago, če bi imel več sreče v kvalifikacijah in bi dirko začel višje kot s sedmega mesta. V zadnjem poskusu se mi ni odpiral sistem DRS in to me je stalo kar nekaj časa. Vseeno sem zadovoljen, očitno gre razvoj dirkalnika v pravo smer.«
Podobnega mišljenja je tudi George Russell, ki je bil sicer malce razočaran, ker mu je iz rok spolzela priložnost za prvo zmago. A da je spet končal med najboljšimi petimi in da je vodil uvodnih 30 krogov na dirki, je tudi dober znak: »Bili smo hitri, a le do menjave gum. Potem sem se z njimi zelo mučil, nikakor jih nisem mogel segreti na delovno temperaturo. Več nisem mogel storiti.«
Ferrari je v enem najbolj ključnih delo sezone, ko bi morali dejansko zmagovati, če bi vsaj Leclerc želel ujeti Verstappna, spet napravil napako. Če je v Franciji s steze zajadral Leclerc zaradi napake med vožnjo, so to pot v temo brcnili strategi. Pri Leclercu so se odločili za namestitev najtrših gum, ki pa tudi približno niso omogočale hitro vožnjo. Najbolj smešno, če ne celo tragično, pa je dejstvo, da so v tistem trenutku imeli na stezi vsaj štiri druge dirkače s takimi gumami in prav vsi so se pritoževali, da so »bele gume« neuporabne.
Vodja Ferrarija Mattia Binotto je po dirki povedal, da tako slab rezultat ni le posledica napačne strategije: »Niso krive samo napačne gume. Ne glede katere bi imel na svojem dirkalniku, Charles ne bi bil dovolj hiter za zmago. Mogoče bi bil kakšno mesto višje, to pa je tudi vse, enostavno nismo bili dovolj hitri, in to nas je zelo presenetilo. Skozi cel konec tedna je bilo vse v redu, na dirki pa se je vsa hitrost nekam izgubila.«
A ravno Leclerc je takoj po radijski zvezi ekipi dejal, da si bile te gume grozne. »Saj sem vam rekel da ne bodo delovale in zato jih nisem hotel,« je potrto po dirki po radijski zvezi Charles Leclerc govoril svoji ekipi. Očitno se bo moral Monačan tudi iz tega spodrsljaja kaj naučiti in včasih upreti odločitvam ekipe in bolj dosledno uveljavljavljati svojo voljo. Tako pa se je s temu gumami le dobesedno drsal po stezi v Budimpešti, nad katero so se celo dirko zbirali temni oblaki in stalno grozili z dežjem. Resne kaplje dežja pa so začele padati šele v zadnjem krog dirke, ko pa je bilo vse več ali manj že odločeno.
Torej misel, da če jih ne premagajo tekmeci, se premagajo sami, letos za Ferrari vedno bolj velja in prednost Maxa Verstappna bo počasi postala neulovljiva.
Zdaj imajo predvsem pri Ferrariju štiri tedne časa, da dobro premislijo, kaj sploh želijo v letošnji sezoni in kako se lotevati dirk. Dirkači pa bodo šli na zaslužene počitnice, čeprav bo med njimi najbolj sproščen lahko ravno Verstappen.