Formula 1: novosti, ki so nove le v podrobnostih

Ekipe kot po tekočem traku predstavljajo »nove« dirkalnike, ki se od lanskih marsikje razlikujejo le v podrobnostih. Še celo pri barvni shemi so zelo konservativni. Največji korak naprej (ali nazaj) so naredili pri Mercedesu.

Verjeli ali ne, letošnje predstavitve novih dirkalnikov formule 1 bolj kot ne spominjajo na neke virtualne instagram - facebook dogodke brez prave vrednosti. V nove barve obarvani lanski dirkalniki, nekaj spremenjenih logotipov sponzorjev je vse, kar je ekipam uspelo pripraviti za ljubitelje formule 1. Le zelo natančni pogledi in analize dirkalnikov lahko pokažejo, kaj je zares novega.

Letos je le Ferrari s svojo predstavitvijo naredil predstavitev malce bolj zanimivo, saj sta novinca lahko po stezi v Fioranu takoj zapeljala oba njihova dirkača. In tudi tukaj je oblikovnih idej nekaj več.

Zelo očitno novi, ki to spet niso, so pri Mercedesu. Letošnji W14 bo spet črn. Očitno jim tradicionalna srebrna barva lani ni prinesla prave sreče in hitrosti, dejstvo pa je, da samo barva še ne more odločati o hitrosti. Črn pa je najverjetneje le zato, ker so velik del karoserije pustili - nepobarvan.

Nekaj več črnine je tudi osnovna ideja večine ekip, ki so večje dele dirkalnikov pustile nepobarvane. Alfa Romeo je dosedanjo belo zamenjala s črno, druge ekipe so pustile dele dirkalnikov kar nepobarvane. Kar nakazuje na težave konstruktorjev, da bi dirkalnike obdržali kar se da lahke oziroma jih ne želijo dodatno obtežiti z barvo, kjer ta res ni potrebna. Recept, ki so ga začeli uporabljati lani, so letos skorajda maksimirali, pri McLarnu na primer.

 

Seveda bodo šele prva resna testiranja pred začetkom sezone pokazala, kdo je letos imel več sreče in znanja pri oblikovanju dirkalnika in kdo se je iz lanskih napak kaj naučil in kdo ne.

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja