Zmagovalec druge dirke letošnje sezone formule 1 v Savdski Arabiji je Max Verstappen (Red Bull). S Charlesom Leclercom (Ferrari) sta ponovila napeto dogajanje s prejšnje dirke in se za najvišjo stopničko borila vse do zadnjega kroga. Tretje mesto je šlo tudi to pot drugemu dirkaču Ferrarija Carlosu Sainzu. Eno največjih zaušnic v zadnjih letih pa je doživel Lewis Hamilton z desetim mestom.
Celotna dirka je minila v malce drugačnem vzdušju kot bi sicer pričakovali, saj mestna steza v Džedi ne dovoljuje napak, poleg tega pa je dirka dolgo časa visela na tanki nitki. Dirkači so se bili namreč pripravljeni odpovedati dirki zaradi petkovega terorističnega napada na skladišče nafte, ki je oddaljen približno 15 kilometrov od steze. A kdor malce spremlja ta šport, ta ve, da je dirko formule 1 skoraj nemogoče odpovedati. Kajti v preteklosti dirkači nikoli niso umirali na sami stezi ampak vedno v bolnišnici. V nasprotnem primeru bi namreč oblasti morale zapreti stezo in odpovedati dirko, to pa je v igri milijonov dolarjev skorajda nepredstavljivo.
Na glede na vso dogajanje pa je potem dirka postregla z novo poslastico in dokazala, da nova pravila očitno delujejo in da se dirkači zdaj lahko še bolj ostro borijo za vsako mesto v cilju. In to velja tudi za zmago, saj sta Verstappen in Leclerc ponovno ponudila pravi triler z dvobojem v zadnjih krogih. Le da je to pot Verstappnov dirkalnik zdržal in je bil v ključnem delu kroga ravno dovolj hiter da ga Leclerc ne bi mogel še enkrat prehiteti.
Roko na srce, k temu mu je pomagal tudi rumena zastava v prvem ovinku, ki je preprečila zadnji Leclercov potencialno uspešni napad, a to je seveda že druga zgodba. Po dirki sta si oba dirkača čestitala in pohvalila drug drugega in njun oster, a pošten dvoboj. Nekaj, kar v minuli sezoni nismo videli. Novi igralci, novo obnašanje, čeprav vemo, da bolj ko postajajo razmere na stezi vroče, manj je vljudnosti. Tako da počakajmo, kako se bo razvijalo to njuno medsebojno »spoštovanje«.
Steza, pri kateri so betonske ograde tako presneto blizu, ne dovoljuje napak, to je na svoji koži spet preskusil Mick Schumacher. Svojega hitrega Haasa je dobro raztreščil v zidu, pojemek pri udarcu je bil kar 33g, od dirkalnika pa ni ostalo veliko. Zaradi tega in seveda zaradi udarca so odgovorni prepovedali Schumacherju nastop na dirki. Nemec jo je, malce po čudežu in na vso srečo, odnesel povsem brez poškodb, je pa ta nesreča spet dvignila nekaj prahu med dirkači, ki so stezo spet označili kot nevarno.
A del krivde za to nesrečo nosijo tudi nova pravila. »Še lani ta robnik v ovinku ni bil problematičen, letos se je kar nekaj dirkačev komaj rešilo pred nesrečo. Bil sem za približno 20 centimetrov preširok, a lani so bili dirkalniki na zadku nastavljeni precej višje in niso tako hitro nasedli na robnik kot letošnji, ki so veliko nižji,« je povedal Schumacher.
In ker ima vsaka dirka zmagovalca, mora imeti tudi poraženca. Pustimo ob strani, da je ekipa Haas spet uspela osvojiti točke, da je Bottasu pot do novih točk preprečila tehnična napaka na dirkalniku. Ne, največji poraženec dirke je Lewis Hamilton. Čast srebrnih je kolikor toliko dobro ubranil George Russell s petim mestom, Hamilton pa z desetim ne bo mogel biti zadovoljen.
Igra pri iskanju nastavitev se je pri Britancu povsem ponesrečila in je izpadel že v prvem delu kvalifikacij (nazadnje se mu je to zgodilo v Braziliji leta 2017, a takrat zaradi nesreče), na dirki pa se je ponovno pokazala nemoč srebrnih, ki jim do vodilnih zdaj manjka vsaj ena sekunda na krog. Vse skupaj pa je na koncu začinil s svojo izjavo kar Hamilton sam. Ko mu je njegov inženir Peter Bono dejal, da je dirko končal kot deseti in da je osvojil eno točko, mu je Hamilton odgovoril: »A za deseto mesto se podeljujejo točke?« Da, Hamilton se je zdaj znašel na povsem novem terenu in v novih okoliščinah.