Dirkač Red Bulla Max Verstappen je na zanimivi dirki v Belgiji povsem povozil tekmece in jih ponižal v navadne statiste. Pa ne le Ferrari ali Mercedes, še njegov ekipni tovariš Sergio Perez ni mogel niti za trenutek ogroziti Verstappnove 29. zmage v karieri. Pri Mercedesu je čast spet reševal George Russell.
Max Verstappen je tekmecem odčital takšno lekcijo, da si jo bodo zapomnili za dolgo. Dirko je, zaradi menjav delov pogonskega skopa in posledičnih kazni, začel šele s 14. startnega mesta, a potem kot plug dobesedno oral med tekmeci in se prebijal v osredje. In ko je enkrat uspel priti v vodstvo, je vozil mirno in niti ne preveč agresivno, pa vendar je v cilj pripeljal s skoraj 20 sekundami prednosti pred vsemi ostalimi.
»Bilo je še celo lažje kot je mogoče izgledalo na prvi pogled. V prvem krogi sem samo pazil, da sem se izogibal trčenjem in dotikom z drugimi, potem pa je dirkalnik deloval odlično in je ubogal na vsak moj ukaz. Gume so tudi dobro delovale. Nisem pričakoval, da bo tako dobra dirka,« je povedal Nizozemec.
In res, če se je on dobesedno sprehodil do nove zmage in novih 26 točk, zaradi najhitrejšega kroga na dirki je dobil še to, pa so se ostali mučili ravno z gumami. Tretjeuvrščeni Carlos Sainz je povedal, da celoten konec tedna ni mogel ujeti pravega ritma in da mu gume niso omogočale dobrega oprijema: »Veliko težje je bilo kot sem pričakoval. Start je bil sicer dober, potem pa sem lahko dejansko užival le prve tri kroge. Gume so se obrabljale veliko hitreje kot smo pričakovali, dirkalnik je drsel v vsakem ovinku, na koncu je bil nevaren še George Russell. Zato moram biti s tretjim mestom zadovoljen.«
Podobno razočaran je bil tudi drugouvrščeni Sergio Perez: »Pričakoval sem več od te dirke. Start je bil katastrofalno slab, a na srečo sem veliko pridobil nazaj zaradi trčenja med Hamiltonom in Alfonsom. Kaos v prvem krogu mi je malo pomagal, a kaj več potem tudi nisem mogel storiti.«
Eden od vrhuncev dirke je bilo že omenjeno trčenje med Hamiltonom in Alonsom. Oba sta veliko pridobila na startu zaradi kazenskih mest številnih dirkačev, a sta se potem zataknila v ovinku Les Combes. Hamilton je že imel občutek, da je prehitel Španca, a pa je bil še vedno na notranji strani ovinka. Po dotiku je Britanca katapultiralo v zrak in je moral nekaj ovinkov kasneje parkirati svoj pokvarjeni dirkalnik. »Moja napaka, mislil sem, da sem že mimo. Alonso je bil v mrtvem kotu, nisem ga videl,« je povedal Hamilton.
Alonso pa se je bolj čustveno odzval na trčenje in rekel, da se bo moral Hamilton navaditi, da ima lahko kdaj okoli sebe tudi druge drugače, in da lahko zmaguje le, če dirko začne kot prvi. »Priznal je krivdo, zame je ta stvar končana. Je pa res smola, ko startam trinajsti, ne gre nič narobe. Ko sem v ospredju, pa se takoj nekdo zaleti vame,« je dodal Alonso. Hamilton je kasneje seveda slišal prve Alonsove reakcije in se je, kot je sam dejal, naprej želel pogovoriti z Alonsom. »Ko pa sem slišal njegove izjave, sem videl, da nima smisla,« je užaljeno povedal Hamilton. Zato pa je čast Mercedesa spet reševal George Russell.
Pri Ferrariju so si privoščili nov spodrsljaj. Leclercu so na kvalifikacijah namestili napačne gume, na dirki pa je želel Monačan, ki je bil na petem mestu, s z novimi gumami še ujeti najhitrejši krog. A ga ni, je pa zato izgubil eno mesto. V boksih je bila namreč prehiter in dobil kazen dodatnih pet sekund. S tem je s petega padel na šesto mesto, za Fernanda Alonsa. »Sam sme kriv, bil sem preveč neučakan, na vsak način sem hotel prit nazaj na stezo pred Alonsa. Škoda, da smo tako končali že tako ali tako nadvse težak konec tedna,« je povedal Leclerc. Ki je bil sicer samo za z kilometer na uro prehiter v boksih, Tam je namreč hitrost omejena na 80, on pa je vozil 81 km/h.